Blepharoplasty

علائم افتادگی و پف پلک (بلفاروپلاستی)

از نظر ظاهری علائم پوست اضافی و پف پلک سبب سنگینی روی چشم می شود. گاهی نیز میدان بینایی فوقانی محدود می شوند . در برخی موارد افتادگی ابرو وپیشانی سبب تشدید علائم فوق می گردد. پروفسور بهمنی کشکولی جراح زیبایی چشم (جراح پلاستیک چشم) با توجه به علایم و معاینات بهترین نوع جراحی زیبایی چشم (بلفاروپلاستی) را انتخاب خواهد نمود.

جراحی زیبایی پلک بالا و رفع پف پلک چشم

درمان  عمل جراحی بلفارو پلاستی (عمل جراحی پلاستیک پلک چشم) می باشد . جراحی بلفارو پلاستی شامل برداشتن ظریف پوستهای اضافه و تنظیم چربیهای داخل پلک میباشد . می توان دو پلک فوقانی را  با هم و پلکهای تحتانی را با هم جراحی کرد ولیکن اکثراً  پف پلکهای فوقانی و پایین بصورت همزمان عمل می شوند.

عمل جراحی معمولا تحت بی حسی موضعی انجام می شود . در بعضی موارد نیاز به اعمال جراحی دیگری توام با عمل بلفارو پلاستی می باشد از قبیل لیفت ابرو , فیکس کردن ابرو , فیکس کردن غده اشکی , پیوند چربی , تزریق چربی و بخصوص عمل توام افتادگی پلک. گاهی نیز لازم است ابتدا و یا همزمانافتادگی ابرو و پیشانی با لیفت آندوسکوپی اصلاح گردد.

در افراد جوان گاهی به دنبال عمل لیفت پیشانی  و ابرو،  پوست اضافی پلک از بین می رود و نیازی به جراحی بلفاروپلاستی نیست. عمل زیبایی پلک با لیزر و یا دستگاههای دیگر قابل انجام است ولیکن استفاده از دستگاه امواج رادیویی جدیدترین وسیله برش در جراحی های زیبایی صورت می باشد.

در صورت افتادگی بخش خارجی ابرو و عدم انجام لیفت ابرو , نیاز به تزریق بوتاکس بعد از جراحی بلفاروپلاستی است. هزینه جراحی زیبایی پلک بالا (هزینه بلفاروپلاستی) پس از معاینه توسط جراح پلک و تعیین نوع عمل جراحی زیبایی قابل اعلام است.