پیلینگ سالسیلیک

با روش جدید پیلینگ سالسیلیک دیگر نگران آکنه و جای اسکاردرصورت و بدن خود نباشید.این شیوه درکلینیک زیبایی پوست و موی آرتا زیر نظر متخصصین مجرب انجام می پذیرد.

سالیسیلیک اسید (اورتوهیدروکسی بنزوئیک اسید) یک بتا هیدروکسی اسید میباشد  که خواص و استفاده از آن برای اولین بار توسط یک درماتولوژیست آلمانی به نام unna شرح داده شد. سالیسیلیک اسید (S.A) یک ترکیب لیپوفیلیک (چربی دوست) میباشد که لیپیدهای بین سلولی را که به طور کوالان به پوشش شاخی شده سلولهای اپی تلوئید شاخی متصل شد اند برداشت میکند. به واسطه اثرات آنتی هایپرپلاستیک بر روی اپیدرم، مطالعات متعدد اثرات مفید S.A به عنوان یک عامل Peeling را ثابت کردهاند. نشان داده شده است که S.Aخواص ضد التهابی و ضد میکروبی نیز دارد.

پیلینگ سالسیلیک

کلینیک زیبایی پوست و موی آرتا با سال ها تجربه در این زمینه قصد دارد روند بهبودی این شیوه درمانی آکنه و جای اسکار را شرح دهد.

قبل درمان و ٤ ماه بعد از درمان دارويي به همراه ٦ جلسه پيلينگ ساليسيليك ???? پيلينگ ساليسيليك اسيد بعنوان يكي از درمان هاي مؤثر براي آكنه شناخته شده است ،بدين صورت كه باعث نازك شدن لايه شاخي پوست و در نتيجه از بين رفتن كومدون ها مي شود و از طرف ديگر با مهار عوامل التهابي در پوست باعث كاهش ضايعات و جوش هاي التهابي مي گردد. اين درمان همچنين بسيار كم عارضه بوده و در تمام انواع پوست قابل انجام است ???مطالعات نشان داده است كه در مقايسه با ساير درمان ها ،استفاده از پيلينگ ساليسيليك در درمان آكنه فعال داراي عوارض جانبي ناچيز و گذرا و تأثير درماني بسيار خوب است.از جمله اثرات بسيار خوب اين پيلينگ در روزاسه التهابي و قرمزي بعد از آكنه صورت است. .