رفع تیرگی و پف دور چشم با مزوتراپی

چشم ها اولین قسمت های صورت هستند که به نظر می آیند و در انتقال انرژی به فرد مقابل و شکل گیری یک رابطه تاثیر بسیار زیادی دارند. چشم های خسته و پف کرده و یا تیره اثر خوبی روی طرف مقابل نمی گذارد. به علاوه تیرگی اطراف چشم سن فرد را بیشتر نشان می دهند.یکی از درمان های پزشکی غیرتهاجمی و مفید برای بهبود بیماری های پوستی مزوتراپی است. در این روش، دوز مناسبی از داروهای لازم که منشا گیاهی، ویتامینه، داروهای هومیوپاتیک و مواد اساسی ساختاری پوست هستند، استفاده می گردد.با کمک مزوتراپی دور چشم  می توانید تیرگی و پف دور چشم خود را درمان کنید. قطعا این روش توسط متخصص پوست و مو آشنا به تکنیک های تزریق مزوتراپی همراه با داشتن مهارت و تجربه ی کافی در این زمینه انجام می گیرد.

چشم

مزوتراپی دور چشم

حلقه های تیره دور چشم به دلایل مختلفی از جمله ژنتیکی، سیگار کشیدن، گردش خون بد، رژیم بد، واکنش های آلرژیکو چرخه نامنظم خواب رخ می دهند، البته در برخی موارد هم این تیرگی علامتی از بیماری های داخلی در بدن است. به غیر از این عوامل، حلقه های تیره دور چشم و کیسه های چربی کوچک روی پلک ها هم زمان با بالا رفتن سن ظاهر می شوند.روش مزوتراپی دور چشم به این صورت است که اسید هیالورونیک در ناحیه زیر چشم تزریق می شود. در این روش برای اکسیژن رسانی و جوانسازی پوست از مقدار زیادی اکسیژن استفاده می شود که نتیجه آن خون رسانی بسیار خوب و اکسیداسیون بهتر بافت صورت است.

مزوتراپی دور چشم

فواید مزوتراپی دور چشم

با این کار خستگی صورت و اندازه حلقه های تیره دور چشم خود را به مقدار بسیار زیادی کاهش می دهید. هم چنین اندازه کیسه های چربی رو پلک ها نیز کاهش پیدا می کنند. مزوتراپی دور چشم و صورت یکی از قوی ترین روش های حال حاضر برای بازسازی دائمی گردش خون بافت پوست و زیر پوست است.نتیجه کار معمولا پس از ۴ تا ۶ جلسه به دست می آید. هرچند بهتر است برای رسیدن به یک نتیجه پایدار، درمان مزوتراپی در ۸ هفته انجام شود.این روش دردناک نیست و مدت زیادی زمان نمی برد و با بهره گیری از آن می توانید تا یکسال از چشم های بدون پف و تیرگی لذت ببرید. این روش در صورتی که حرفه ای انجام شود، کاملا ایمن است. پس از مزوتراپی دور چشم ممکن است قرمزی خفیفی ایجاد شود که بعد از مدت زمان کوتاهی برطرف می گردد.

چشم

مراقبت بعد از مزوتراپی

به طور معمول فرد پس از مزوتراپی خیلی زود روند زندگی روزمره خود را از سر می گیرد. تنها ممکن است مقداری قرمزی یا تورم در ناحیه تزریق مشاهده شود که عموما بعد از گذشت ۲۴ ساعت کاهش می‌یابد. بهتر است فرد در معرض رطوبت، گرما یا سرمای شدید قرار نگیرد، پس رفتن به استخر، سونا و … به مدت طولانی توصیه نمی‌شود. نتیجه گیری از این روش به چین و چروک، پف و تیرگی زیر چشم بستگی دارد و ممکن است بعد از چند روز پدیدار شوند.توجه داشته باشید که گرچه پایداری نتیجه مزوتراپی دور چشم به مدت طولانی بدون نیاز به ترمیم و تکرار خواهد بود اما در هر صورت نمی توان روند پیری طبیعی را کاملا متوقف نمود. بنابراین برای تصمیم‌گیری بهتر در رابطه با فواصل زمانی تکرار مزوتراپی، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

چشم

بیشتر بخوانید:

چیکار کنیم که پوستی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

مزوتراپی چیست و چه تاثیری بر لاغری، زیبایی و جوانی دارد؟

با معجزات لیمو برای سلامت و زیبا سازی پوست و مو آشنا شوید!

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *