بهترین روش لیزر موهای زائد

امروزه به دلایل مختلف رشد موهای زائد افزایش یافته دراین مقاله از وبسایت کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا مزایا لیزر دایود را جهت رفع موهای زائد معرفی میکنیم.

امروزه به دلیل افزایش هورمون ها در مواد غذایی سبب اختلال در هورمون ها شده که باعث افزایش موهای زائد می شود . از این رو کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا یکی از بهترین روش های از بین بردن قطعی موهای زائد را برای شما عزیزان توضیح خواهد داد.لیزر دایود با استفاده از انرژی بسیار متمرکز، فولیکول های مو را هدف قرار می گیرند و پالس های نور منتشر می شوند.

انرژی لیزر به رنگدانه مو جذب شده است، همانند نور خورشید که به لباس تیره تر جذب می شود به همین علت لیزر موهای زائد برروی قسمت هایی از بدن که موهای درشت و ضخیم دارند بیشتر اثر می کند.سیستم لیزر دایود به اینگونه می باشد که برای انواع مختلف رنگ پوست از جمله کسانیکه رنگ پوست تیره تر دارند قابل تنظیم می باشد.نتیجه این درمان را حتی در اولین جلسه لیزر محسوس می باشد. اما برای ماندگاری تاثیر می بایست طی چندین جلسه انجام شود. با گذشت چند جلسه شما به تدریج خواهید دید موهای شما کاهش خواهد یافت.

ما با استفاده از آخرین سیستم‌های لیزر و نور و متنوع‌ترین و مؤثرترین سیستم رفع موهای زائد و زمخت، بهترین درمان ممکن را برای رفع موهای زائد شما ارائه می‌کنیم. ما برای درمان و توضیح کامل هر روش درمان، زمان کافی را در اختیار شما قرار می‌دهیم، تا انتظارات واقع بینانه‌ای داشته باشید و از هر گونه عامل خطر، مدت دوره استراحت و قیمت لیزر مو های زائد آگاه شوید.

بهترین لیزر موهای زائد

قبل از عملیات لیزر موهای زائد، برای کسانیکه احتمال اختلالات هورمونی دارند یک سری آزمایش انجام می گیرد همچنین فرم تحت عنوان سابقه پزشکی، وضعیت بیمار را بررسی نموده و یک معاینه فیزیکی انجام می‌دهد. این فرصتی برای پزشک و بیمار است تا در مورد انتظارات، خطرات احتمالی و نتایج این روش بحث و گفتگو کنند. بیماران باید:

  • از آفتاب گرفتن، خوابیدن بر تخت‌های برنزه شدن، اپیلاسیون، لایه برداری شیمیایی و یا تزریق کلاژن به مدت دو هفته قبل از عمل اجتناب کنند.
  • اجتناب از عطر، اسپری و یا هر محرک احتمالی در منطقه درمان قبل و بعد از جلسه لیزر.
  • اجتناب از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل‌های گیاهی به دلیل افزایش خطر خونریزی

قبل از درمان، منطقه تحت درمان، تمیز و پاک خواهد شد. برای برخی از بیماران، ژل بی‌حس کننده استعمال خواهد شد. بی‌حس کردن منطقه تحت درمان هنگامی مفید است که منطقه تحت درمان، کوچک بوده و پوست بیمار بسیار حساس باشد. حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه برای تاثیرگذاری ژل بی‌حس کننده لازم است

 

بهترین لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

  • حتما باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.بعد از لیزر بین ۲۴تا ۴۸ ساعت از دوش اب گرم و سونا پرهیز کنید.
  • بعد از لیزر از کمپرس یخ بر روی پوست محل درمان به منظور کاهش درد استفاه کنید.
  • حداقل به مدت یک روز از آرایش کردن محل تحت لیزر اجتناب کنید.
  • از ضد آفتاب با SPF بالا و برند معتبر استفاده کنید .
  • در طول دوره درمان از اپلاسیون، کندن مو ها و الکترو لیز به منظور حفظ فولیکول مو اجتناب کنید.
  • قرمزی، تورم و ناراحتی خفیف ممکن است بلافاصله پس از درمان رخ می دهد مادر عرض چند ساعت فروکش می کند. تادوهفته پس از انجام لیزر ناحیه تحت درمان نباید در معرض مستقیم نور آفتاب قرار بگیرید همچنین در این مدت نباید از سولاریم استفاده کنید.
  • توصیه می کنیم ۴۸ ساعت از ورزش های سنگین مثل شنا و ا ستفاده از سونا و جکوزی خود داری کنید.
  • نواحی تحت درمان نباید در معرض حرارت و هرگونه فعالیت که منجربه تولید گرمامی شود قرار گیرد.
  • بهترین نتیجه ۴هفته پس از انجام لیزر قابل مشاهده است، البته این درمان باید ادامه داشته باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *