بهترین روش جوانسازی گردن

با گذر زمان بروز چین و چروک و ... نشانه‌هایی است که، برای هرکس ممکن است ناخوشایند باشد. دراین مقاله یکی از بهترین روش های جوانسازی گردن را توضیح می دهیم

با ورود به مقطع میانسالی، پدیدار شدن نشانه‌هایی همچون بروز چین و چروک، ضخیم، شل شدن و افتادگی پوست، ظاهرشدن لکه‌های بد رنگ در صورت، گردن و دکولته، در زمره نشانه‌هایی است که اقدام فرد برای رفع این نشانه‌های نازیبا در صورت، گردن و دکولته را طلب می‌نماید، مراجعه‌ به‌ مطب‌ها و مراکز زییایی برای جوان‌سازی و محو چین و چروک‌ها و افتادگی پوست گردن، به‌این جهت رو به افزایش است.

فرد مراجعه‌کننده پس‌از حصول رضایتمندی از جوان‌شدن و باطراوت ‌شدن صورت، چناچه امر زیبا و جوانسازی گردن و دکولته همزمان صورت نگرفته باشد، در نخستین نگاه یک ناهماهنگی در رنگ و بافت صورت با گردن و دکولته‌اش مشهود می‌باشد.در این مقاله از کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا یکی از بهترین روش های جوانسازی گردن توسط مجهز ترین دستگاه ها برای شما عزیزان توضیح داده می شود.

نشانه‌های ناخوشایندی که اغلب برای محو و درمان آن مراجعه می‌کنند، عبارتنداز:

ـ چین‌و‌چروک‌های ناحیه‌ی ‌گردن (اعم از عمودی و یا افقی).

ـ شلی و پیرشدن پوست گردن و دکولته.

ـ بروز لکه‌ها، کراتوزهای سنی، کراتوزهای ناشی‌از آفتاب و بدرنگی‌ها.

ـ واریکوزها و مویرگ‌های محتقان در ناحیه‌ی گردن.

بهترین روش جوانسازی گردن

جوانسازی گردن با لیزر فراکشنال غیر تخریبی اربیم گلاس 1550 نانومتر

گردن و پشت دست اغلب دریک برنامه جوانسازی نادیده گرفته می شود. درست مانند صورت، دست ها و گردن نیز حتی بیشتر از سایر نواحی بدن در معرض عوامل محیطی و اشعه ماورای بنفش قرار می گیرند. مشکلات پیری پوست مثل لک های قهوه ای، چروک ها و پوست شل و بدون قوام در این نواحی اکثر اوقات ظاهر می شود. پوست گردن با صورت متفاوت است، نازک تر و حساس تر بوده و با بالا رفتن سن و گذر زمان  تغییر می کند. این تغییرات در این نواحی ممکن است به شکل خطوط و چین چروک های افقی و عمودی یا به صورت شل شدن و افتادگی در پوست خود را نشان دهد. برای بسیاری از افرا داشتن صورتی زیبا و پوستی بدون چین و چروک اهمیت زیادی دارد اما حتما با افرادی مواجه شده اید در عین داشتن صاف و زیبا، گردنی چروکیده و افتاده دارند به طوریکه با نگاه کردن به آنها، می توان سنشان را تخمین زد.

یکی از روش های عالی جوانسازی گردن استفاده از لیزر اربیم گلاس فراکشنال غیر تخریبی است

تکنولوژی این لیزر بسیار پیشرفته است بطوریکه طول موج اشعه ای که این لیزر تولید می کند بدون آنکه به سطح پوست آسیب برساند به لایه میانی پوست نفوذ می کند و باعث افزایش کلاژن داخل پوست می شود لذا باعث سوختگی سطح پوست نمی شود و بعد از انجام لیزر پوست شخص بمدت 2تا3 روز فقط کمی قرمز می شود و بعد از آن به حالت طبیعی بر می گردد لذا برای کسانی که شاغل هستنند یا مجبورند مرتب بیرون از منزل تردد کنند بسیار مناسب است.

بهترین روش جوانسازی گردن

اولین لایه زیر سطحی، که به نام Dermis شناخته می شود، حاوی بافت های حاوی الاستین و کلاژن است. لایه زیر جلدی زیر آن لایه چربی است، با یک وب از الیاف کلاژن که از طریق آن عبور می کنند. نوسانات وزن، پیری و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به شکستن بافت الاستیک و کلاژن در این لایه های پوست منجر می شود در نتیجه موجب شل شدن پوست می شود.درمان سطوح لایه های عمیق پوست که در آن سستی ایجاد می شود را هدف قرار نمی دهد و جراحی می تواند دردناك و تهاجمی باشد. انواع درمان های بدون جراحی و غیر تهاجمی وجود دارد که برای کشیدن و برداشتن پوست روی گردن و زیر چانه می باشد.

انرژی لیزر فراکشنال غیر تخریبی اربیم گلاس 1550 نانومتر (RF) را می توان برای گرم کردن لایه داخلی پوست استفاده کرد تا بتواند قسمت های آویزان را سفت کند و با اثرات پیری پوست مقابله کند. پس از تزریق بیهوشی موضعی، پروب کوچک حرارتی زیر پوست قرار می گیرد تا بافت ها را به دمای خاصی گرم کند. همانطور که پوست گرم است، باعث ایجاد یک فرآیند است که باعث تولید کلاژن و الاستین می شود تا سطح آن را سفت کند. در طول این روش، پزشک با دقت سطح درجه حرارت با دوربین های حرارتی پیشرفته را برای به حداکثر رساندن ایمنی، کنترل می کند.

بهترین روش جوانسازی گردن

مزایای این روش عبارتند از:

  • این روش ها سریع و نسبتا بدون درد است – معمولا در عرض یک یا دو ساعت با استفاده از بیهوشی محلی تکمیل می شود.
  • کمتر از سایر روش های جوانسازی خطرناک است .
  • برای انواع مختلف پوست ایمن است.
  • غیر تهاجمی.
  • شایعترین عارضه جانبی تورم ملایم است و معمولا ظرف یک روز حل می شود. بیماران پیشرفت ها را به سرعت و بدون اختلالات عمده درلایه های رویی پوست مشاهده می کنند.
  • فواصل جلسات هر 3تا 4 هفته یک بار و بین 3تا5 جلسه برای جوانسازی گردن لازم است.
پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *