کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی درمانی است برای سلولیت، چین و چروک و حلقه تیره زیر چشم است. جهت اطلاعات بیشتر از این روش کاربردی با ما همراه باشید.

کربوکسی تراپی درمانی است برای سلولیت، چین و چروک و حلقه تیره زیر چشم است. این درمان می تواند برای قسمت های مختلف مانند پلک ها، گردن، صورت، بازو، باسن، شکم و پاها اعمال شود. در این درمان با تزریق دی اکسید کربن، که یک گاز طبیعی در بدن است استفاده می شود.

مزایا

  • این روش به مدت، 15 تا 30 دقیقه در حالت سرپایی انجام می شود.
  • شما می توانید بلافاصله به حالت عادی بازگردید، از شنا کردن و حمام کردن در یک وان به مدت 24 ساعت پس از درمان سلولیت یا کاهش چربی پرهیز کنید.
  • اکثر مردم نیاز به 7 تا 10 جلسه دارند.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت، محافل تاریک زیر چشم و علائم کشش استفاده می شود. افرادی که تحت این روش هستند، بهبودی پیدا می کنند:

  • کشش پوست
  • خطوط صورت و چین و چروک
  • کمک به تعمیر کلاژن و تخریب رسوبات چربی

کربوکسی تراپی چیست؟

علاوه بر این، با افزایش جریان خون به پلک، می تواند حلقه های زیر چشم را کاهش دهد. بعضی از پزشکان نیز برای درمان اختلال نعوظ، آرتریت حاد، سندرم ریودو، و آلوپسی ناشی از گردش خون ضعیف استفاده کرده اند.

چگونه کربوکسی تراپی انجام می شود؟
خصوصیات روش بر اساس قسمت بدن مورد درمان متفاوت خواهد بود. با این حال، مکانیک روش،  یکسان است.این روش تقریبا بدون درد است.

کربوکسی تراپی چیست؟

گردش خون ضعیف بخشی از علل سلولیت، علائم کششی و حلقه تیره زیر چشم است. سلول ها در بدن، دی اکسید کربن را به عنوان زباله آزاد می کنند. سلولهای قرمز خون اکسیژن را که  در معرض استنشاق قرار می دهند  در نهایت، دی اکسید کربن به وسیله ریه تجدید می شود.یک پزشک می تواند با تزریق دی اکسید کربن، گردش خون را به یک ناحیه خاص افزایش دهد و باعث می شود که گلبول قرمز خون به منطقه برسد. هنگامی که سلول های خونی به محل رسیدند، افزایش گردش خون را افزایش می دهند. این کار برای اصلاح کشش پوست است و در مورد حلقه های زیر چشم، رنگدانه را تغییر می دهد تا بافت سالم داشته باشد.

علائم شلی: علائم شلی که در بدن مشاهده می کنید، پارگی کلاژن پوستی است. Carboxytherapy کلاژن جدید ایجاد می کند که پوست را ضخیم تر می کند و ظاهر آن را بهبود می بخشد.

کربوکسی تراپی چیست؟
سلولیت: گاز دی اکسید کربن نیز می تواند به سلول های چربی وارد شود، که موجب انفجار سلول ها می شود و در بدن دفع می شود. سلولیت زمانی ایجاد می شود که چربی زیر جلدی از پوست خارج شود. مطالعات متعددی نشان داده اند که کربوکسی تروپیک وقتی که برای درمان سلولیت استفاده می شود، موثر است.

دایره های زیر چشم: دایره های تاریک زیر چشم ها معمولا توسط گردش خون ضعیف ایجاد می شود که باعث ایجاد انسداد عروقی می شود. تزریق گاز زیر پلک این ترکیب خون را کاهش می دهد .

آلوپسی: آلوپسی (ریزش مو) ناشی از گردش خون ضعیف می تواند با کربوکسی تروما نیز درمان شود.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *