کاشت مو کلینیک آرتا

کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان است که با ورود به بستر جامعه پزشکی، بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مرتبط با ریزش مو و کم پشت بودن آن را برطرف نموده است. این روش برای نخستین بار در سال 1939 به عنوان یک ایده از سوی پزشکی ژاپنی مطرح گردید و در سال 1959 به واسطه تلاش پزشکی آلمانی به مرحله عمل رسید. کاشت مو روشی است که امروزه می‌توان از آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین محورهای درمانی در میان مراجعین یاد کرد.افزایش ریزش مو و شمار افرادی که در مطب های متخصصان پوست و مو در جستجوی راه حلی برای داشتن موهای پرپشت هستند این روزها بازار کاشت موی طبیعی سر و.. را داغ کرده است. بهتر از قبل از استفاده از روش های مختلف کاشت موی سر در مورد انها اطلاعات کافی داشته باشید.

کاشت مو چیست و چگونه انجام می‌شود

امروزه می‌توان کاشت مو طبیعی به روش برداشت ریشه‌های مو از قسمت‌های پر پشت و کاشت در قسمت‌های کم پشت را، به عنوان ساده‌ترین و نتیجه بخش ترین راه درمانی برای افزایش رشد مو معرفی کرد. راهی که در طول چندین سال در حوزه پزشکی، متدهای جدیدی برای بهبود و اثر گذاری هر چه بیش‌تر آن کشف شده است.درحال حاضرتنها راه درمان وترمیم موهای ازدست رفته استفاده از پیوندموی طبیعی است که این پیونددرنواحی مختلف ازجمله(سر – ابرو – ریش – سبیل – مژه – نواحی اسکار) قابل انجام است . کاشت و پیوند مو این روزها از طریق چند روش متفاوت انجام می پذیرد که بیشتر آنها مطمئن هستند و تا به حال نتایج خوبی نیز دیده شده است و اکثر بیماران از انجام آن رضایت داشته اند. هرچقدر که این عمل بسیار ساده و بی خطر می باشد، اما رعایت کامل نکات ایمنی و تخصص پزشک برای حفظ سلامت بیمار و به دست آمدن نتیجه مطلوب ضروری است، و نیز به دلیل حساسیت بسیار زیاد، این عمل زیبایی نیاز دارد که به صورت تیمی و گروهی انجام بگیرد.

کاشت مو

نکته:چنانچه اگر شما نیز داوطلب پیوند مو هستید، اولین گام مهم، پیدا کردن یک جراح با تجربه و مطمئن است تا در مقابل صرف هزینه و همچنین صرف وقت برای جراحی بتوانید نتیجه دلخواه و نیز رضایت بخش را بگیرید. همچنین لازم است تا شما اطلاعات بیشتر و کامل تری را درباره کاشت مو و روش های آن کسب کنید. امروزه 2 روش “FUT” , “FIT” جزو رایج ترین روش های کاشت مو به شمار می روند که می توانید با مشاوره از دکتر خود، مناسب ترین روش را برای خود انتخاب نمایید. کاشت مو به روش “SUT” نیز یکی از رایج ترین روش های کاشت مو می باشد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو آرتا با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو  مشورت نمایید و بهترین کاشت را تجربه کنید.

کاشت موکلینیک آرتا

کاشت موکلینیک آرتا

کاشت موکلینیک آرتا

کاشت موکلینیک آرتا

کاشت موکلینیک آرتا

کاشت موکلینیک آرتا

کاشت موکلینیک آرتا

 

بیشتر بخوانید:

حقیقت درمان ریزش مو با مزوتراپی

 

 

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *