پلینگ تی سی ای کراس 

پلینگ تی سی ای کراس یکی از بهترین روش های درمانی بخصوص برای اسکار های عمیق پوست بوده و تاثیر آن بسیار بهتر از پلینگ کلاسیک شیمیایی به تنهایی خواهد بود.

پلینگ تی سی ای کراس  برای درمان آکنه اسکار

  روش تی سی ای کراس یا باز سازی اسکار های پوست با استفاده از محلول تی سی ای بوده ، یکی از بهترین روش های درمانی بخصوص برای اسکار های عمیق پوست بوده و تاثیر آن بسیار بهتر از پلینگ کلاسیک شیمیایی به تنهایی خواهد بود.کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا توضیحات مفیدی از روند این روش در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

دراین روش مقادیر اندکی از تی سی ای با غلظت کنترل شده را بر روی اسکار های عمیق پوست قرار داده و ملاحظه می شود که این ماده پس از تماس با سطح پوست سفید می شود این واکنش باعث تحریک و التهاب موضعی پوست در ناحیه شده و باعث  تولید کلاژن جدید در موضع و کاهش عمق اسکار شده و به یکنواخت شدن سطح پوست منجر خواهد شد.

تاثیر این درمان در همراهی با سایر درمانها مانند لیزر و میکرونیدلینگ و یا آر اف و….به حداکثر خواهد رسید. تنها عارضه این روش سرخی یا حتی لک مختصر ناحیه است که پس از مدتی از بین خواهد رفت. این درمان بسته به نوع پوست و عمق اسکار ها و تا رسیدن به نتیجه مطلوب، به طور متوسط هر 4 هفته قابل تکرار خواهد بود.پلینگ تی سی ای

 

نکته مهم در درمان اسکار های آکنه احتمال ایجاد قرمزی  یا گاها تغییرات رنگدانه ای به صورت پر رنگ شدن محل درمان است که امکان دارد با تمام روش های در طی مدت درمان ایجاد شود و به مرور زمان و با درمان های دارویی برطرف می شود و اگر به این نکته مهم توجه نشود خیلی از بیماران دوره درمان را کامل نخواهند کرد.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *