هدف از تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم از روش هایی است که می توان از آن برای پرکردن چشم ها و رفع گودی چشم ها استفاده کرد. تزریق ژل زیر چشم باعث بهبود کبودی و تیرگی زیر چشم َده و چهره را جوان و شاداب می نماید. گودی زیر چشم از رایج ترین شکایات بیماران و مراجعین به کلینیک های زیبایی و پوست و مو می باشد. گودی زیر چشم هم در سنین جوانی دیده می شود و هم در سنین پیری ، برخی علل ارثی یا بیماری های مختلف در این زمینه تاثیرگذار هستند. به هر دلیل قطعا در زیبایی شما اثرات منفی خواهند گذاشت و غالبا چهره شما را ناراحت و غمگین نشان می دهند. در این مقاله از کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا توضیحات مفیدی در زمینه تزریق ژل زیر چشم می دهد.

تزریق ژل زیر چشم با هدف رفع گودی ، چین و چروک های موجود در آن ناحیه انجام می شود. گودی موجود در زیر چشم ممکن به دلیل وراثت یا تحلیل چربی موجود در آن ناحیه ، در اثر لاغری بیش از حد اتفاق بیافتد و زیبایی چهره شما را تحت تاثیر قرار دهد در این مواقع افراد به دنبال بهترین راه حل می گردند.

هدف از تزریق ژل زیر چشم

در درمان زیر چشم معمولا برای هر طرف نیم سی سی ژل مورد نیاز است.که نهایتا با یک سرنگ ۱سی سی ژل این کارانجام می شود. ژل زیرچشم می بایست حتما هیالورونیک اسید و  باغلظت مخصوص آن ناحیه باشد تابعد از تزریق حالت پف آلود و گلوله شدن و ناهمواری بوجود نیاورد. یکی از رایج ترین ژل های مورد استفاده، هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید، ماده ای است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و بیشتر در بافت های همبندی و یا مایع اطراف چشم یافت می شود. تزریق این ماده، باعث ترمیم و رفع چین و چروک ها، گودی زیر چشم می شود. یکی از مهم ترین خطرات تزریق چشم تزریق در عروق می باشد که برای به صفر رساندن این خطر از کانولا استفاده می کنیم.

کانولا های سوزن های ته گرد هستند که به هیچ وجه پارگی در عروق ایجاد نمی کنند و حتی کبودی هم در ناحیه تزریق نخواهیم داشت.استفاده از کانولا تزریق را کاملا بی درد می کند  ونیاز به بیحسی نیز نخواهیم داشت.

مزایای تزریق ژل زیر چشم:

  • پرشدن گودی زیر چشم
  • جوانسازی و کاهش تیرگی زیرچشم بدلیل هیالورونیک اسید با کیفیت موجود در فیلر و همچنین جذب مختصر آب و آبرسانی فوق العاده زیر چشم.
  • مدت زمان مورد نیاز تزریق:۱۵ دقیقه
پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *