هایفوتراپی

پزشکان و متخصصین کلینیک پوست و موی آرتا، کلیه خدمات مشاوره و درمان با استفاده از روش هایفوتراپی را برای شما همراهان گرامی ارائه می دهند.

هایفوتراپی روشی بدون درد و غیرتهاجمی می باشد که بدون ایجاد جراحت، لایه های عمیق پوست را هدف قرار می دهد. در این روش از امواج ultrasound جهت مشاهده دقیق تر بافت های پوستی که مورد هدف قرار گرفته اند، استفاده می شود. هایفوتراپی تاثیر چشم گیری بر تولید کلاژن و الاستین های پوستی می گذارد که این کار سبب جوانسازی پوست می شود. کلاژن نوعی پروتئین می باشد که در سنین جوانی در پوست به میزان کافی وجود دارد و سبب شفافیت پوست می شود. با بالارفتن سن، میزان کلاژن کاهش می یابد. لذا چین و چروک در بخش های مختلف پوست ظاهر می شوند.

در لیزر، قسمت های خارجی تر پوست مورد هدف قرار می گیرد اما در روش هایفو کلیه بخش های عمیق پوستی تحریک شده و سبب آزاد سازی کلاژن می شود.

این روش حدود 30 دقیقه الی 2ساعت زمان می برد که این زمان، به وسعت مناطق مورد نظر بستگی دارد. پس از آن نیز ممکن است کمی قرمزی و التهاب روی پوست ایجاد شود که کاملا موقت است و پس از چند روز این آثار از بین می روند. 20 درصد از نتیجه این روش، بلافاصله پس از انجام هایفو قابل مشاهده می باشد اما نتیجه نهایی حدود 3 الی 6 ماه پس از آن ظاهر می شود.

هایفو را می توان پس از 8 الی 12 ماه پس از اولین جلسه درمان آن، تکرار کرد. پزشکان معمولا پس از انجام این روش پیشنهاد می کنند که از لوازم آرایشی مخصوص جهت تقویت تولید کلاژن و الاستین استفاده کنند.

مزایای استفاده از هایفو

• کاهش چین و چروک
  • افزایش تولید کلاژن و الاستین
  • کاهش خشکی و التهاب پوست