نحوه اثر هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی ازاثربخش ترین روش های جوانسازی پوست می باشد.کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا بامجهزترین تجهیزات توسط متخصصین حرفه ای دراین زمینه بهترین خدمات ارائه می دهد

با گذشت زمان پوست صورت و گردن شل می شود در نتیجه این موضوع بارها  مورد تحقیق و بررسی محققین قرار گرفته است تا بتوانند درمانی نتیجه بخش و ماندگار برای آن پیدا کنند.

در بسیاری از تبلیغات کاذب کرم های پوستی را به عنوان درمان معرفی می کنند اما در واقعیت باید بدانیم این نوع درمان ممکن است بسیار کوتاه مدت و در سطح ظاهری پوست اثر گذاری داشته باشد.همچنین این ترکیبات می بایست حاوی ترکیبات قدرتمندی باشد که ممکن است باعث ایجاد لکه های پوستی شود. در این میان بعد از تحقیقات و بررسی های فراوان متخصصین پوست یکی از روش های بسیار کارامد برای از بین بردن چین و چروک پوست و لیفت پوست صورت وگردن معرفی نموده اند. کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا با دارا بودن مجهز ترین تجهیزات در این زمینه،  اطلاعات مفیدی از نحوه اثر هایفو بر پوست صورت و گردن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نحوه اثر هایفوتراپی

تکنولوژی هایفو در سال 2009 موفق به دریافت تاییده سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)  برای لیفت ابرو شد. درمان با تکلونوژی هایفواز تریق گرم کردن دقیق لایه های عمقی پوست با استفاده از امواج متمرکز اولتراسوند صورت می گیرد. این امواج با کمک تکنولوژی بسیار پیش رفته در نقطه ای از عمق دلخواه متمرکز و تابانده می شود که نتیجه آن ایجاد گرمای موضعی در نقاط دقیق بافت زیرین پوست است.

این روش برای افرادی مناسب است که پوست آنها تا حدی “شل شده” که قابل مشاهده است و حس می‌کنند استحکام و سفتی پوستشان کاهش یافته است. افتادگی ابرو و یا پلک اغلب اولین نشانه “پیری” پوست است. به طور معمول افراد سی ساله و بالاتر که دارای شل شدگی خفیف تا متوسط پوست هستند، متقاضیان مناسبی برای هایفوتراپی می‌باشند.

این تکنیک، افتادگی خفیف تا متوسط پوست شل و یا ضعیف شده را برطرف می‌سازد و به طور خاص، از طریق ترمیم و جوان‌سازی عمیق پوست، موجب لیفت ابرو و پیشانی می‌شود که این به نوبه خود باعث کاهش پوست اضافی، نمایان شدن فرم اصلی چشم‌ها و بهبود ظاهر کلی و جوان‌تر شدن صورت می‌شود. هایفو تراپی علاوه بر لیفت کامل صورت، برای لیفت گردن، قفسه سینه، بازوها، آرنج، شکم، ران‌ها و زانوها نیز انجام می‌شود.

نحوه اثر هایفوتراپی

این درمان غیر تهاجمی بوده و باعث افزایش تولید کلاژن و جوانسازی پوست می شود و پس از جلسه اول درمان پوست سفت شده و لیفت صورت خواهد گرفت.

درمان با هایفو به عنوان روش غیر تهاجمی برای لیفت صورت، افزایش قوام پوست گردن و ناحیه فک، و پوست اطراف چشم و نقاطی از پوست که در اثر افزایش سن و عوامل محیطی شل و دچار افتادگی شده است پیشنهاد شده است

در افرادی که تمایل به عمل جراحی  لیفت صورت ندارند یا به دلیل بیماری های دیگری ممنوعیت بیهوشی و جراحی دارند هایفوتراپی می تواند بعنوان جایگزین استفاده شود. تنها پس از یک جلسه درمان اثر قابل مشاهده خواهد بود.

دوره درمانی مناسب آن هر سال یک جلسه است و زمان انجام کار حدود 30تا 60 دقیقه بوده و شخص می تواند بلافاصله پس از اتمام جلسه درمانی فعالیت های روزانه خودرا از سر بگیرید.

       مزایا و فوائد هایفوتراپی
  • به دلیل دسترسی به لایه‌های عمیق پوست تا 4.5 میلی‌متر، پیشرفته‌ترین متد حرارتی برای بهبود چین و چروک می‌باشد.
  •  روش اولتراسوند با شدت بالا باعث تحریک لایه عمیق عضلات صورت (SMAS) می‌شود که عامل ایجاد کننده چین و چروک در صورت است.
  • نیازی به هیچ‌گونه عمل جراحی و یا عمل لیفت ندارد.
  •  کاملاً ایمن و بدون درد است.
  •  دوره نقاهت وجود ندارد.
  •  درمان آن سریع و بدون عوارض بعد از جراحی است.
پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *