مزایای لیفت با نخ

لیفت صورت به همراه قرار دادن نخ در پوست، یک روش بدون نیاز به جراحی، ایمن و غیر تهاجمی است که پوستی لطیف، طبیعی و زیبا را به ارمغان می آورد. 

لیفت صورت به همراه قرار دادن نخ در پوست، یک روش بدون نیاز به جراحی، ایمن و غیر تهاجمی است که پوستی لطیف، طبیعی و زیبا را به ارمغان می آورد.تقریبا در همه جا به خصوص اروپا و آمریکا لیفت با نخ متداول شده است. استفاده از نخ های قابل جذب Cog آخرین و بهترین روش مطرح شده برای لیفت صورت و بدن است. در این مقاله از کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا اطلاعات مفیدی در زمینه لیفت با نخ در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.
این روش که ابتدا در کره جنوبی رواج و توسعه و پیشرفت نموده است، هم اکنون در بسیاری از کشورهای پیشرفته متقاضیان بیشماری دارد، البته علت اصلی این موج تقاضای روز افزون چیزی جز آسان بودن روش کار برای بیمار و نتایج بسیار درخشان نسبت به مشکلات اندک اجرایی این روش تحسین برانگیز نیست.
مزایای لیفت با نخ
به علت ریسک نسبتا بالای صورت از طریق تکنیک کلاسیک جراحی، انجام صحیح لیفت با نخ می تواند جایگزین مناسبی برای لیفت صورت باشد هرچند نتایج طولانی مدت لیفت نخ کوتاه تر از تکنیک جراحی است ولی قابل تکرار است. برای حصول نتایج بیشتر، بهتر است که درمان هایی همچون تزریق فیلر و یا انجام لیزر به عنوان درمان هایی مکمل در نظر گرفته شوند. نتایج نهایی لیفت با نخ بعد از 3تا 6 ماه قابل ارزیابی است.

مزایای لیفت صورت با نخ

چه کسانی افراد مناسبی برای لیفت صورت با نخ هستند؟

لیفت صورت با نخ سیلوئت برای زنان و مردانی در دسترس است که بالای ٣۰ سال دارند و می‌خواهند لیفت سریع صورت را بدون انجام جراحی پلاستیک داشته باشند. این روش درمانی برای کسانی که می‌خواهد علائم مختلف پیری را به صورت همزمان از بین ببرند و با کمترین دوره‌ی نقاهت طبیعی‌ترین نتیجه‌ِ ممکن را بگیرند مناسب است. برای بسیاری از افراد، لیفت صورت با نخ سیلوئت به مراتب تاثیری بهتری از تزریق فیلرها دارد چرا که به جای اضافه کردن حجم زیر پوست، این روش، پوست را به جای اصلی و طبیعی خود بازمی‌گرداند و علائم پیری را به شکل معجزه‌آسایی از بین می‌برد.

مزایای لیفت با نخ

نتیجه با لیفت در دو مرحله است

1. کشش اولیه پوست توسط خار های نخ که بلافاصله بعد از عمل خود را نشان می دهد. با توجه به میزان افتادگی و سنگینی و شلی پوست ماندگاری این مرحله از لیفت متغیر است.

2.لیفت واقعی با طناب کلاژنی: نخ های Cog از ماه چهارم شروع به جذب می کنند و طناب کلاژنی تشکیل شده از آویزان شدن صورت جلوگیری می کند که نتایج درمانی تقریبا 1.5 تا 2 سال دوام دارد.

مزایای لیفت با نخ 

  1.  ایجاد ظاهری زیبا، طبیعی و جوان
  2. مشاهده تغییرات بعد از نیم ساعت
  3. روشی ایمن است
  4. هیچ آمادگی خاصی نیاز ندارد
  5. اثرات آنی
  6. اثرات محسوس
  7. بدون اثر جراحت یا اسکار نخها کاملا” قابل جذب هستند
  8. امکان تکرار
  9. نخها قابل دیدن یا حس کردن نیستند
  10. از 25 سال به بالا قابل استفاده است
پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *