لیفت با نخ سیلوئت

در این مقاله کلینیک پوست و مو آرتا قصد دارد یکی از نوین ترین روش های جوانسازی پوست به نام لیفت با نخ سیلوئت را به شما معرفی نماید. با ما همراه باشید!

در سنین جوانی، پوست صورت و گردن دارای طراوات و شادابی می باشد. اما بعد از 40 سالگی، پوست صورت و گونه ها شروع به شل شدن می کند و چین و چروک ها کم کم ظاهر می شوند. در این مقاله کلینیک پوست و مو آرتا قصد دارد یکی از نوین ترین روش های جوانسازی پوست به نام لیفت با نخ سیلوئت را به شما معرفی نماید. با ما همراه باشید!

در حال حاضر لیفت صورت با استفاده با نخ سیلوئت همان طراوت و شادابی را بدون نیاز به عمل و بیهوشی با کمترین درد برای شما به ارمغان می آورد. همچنین زمان ریکاوری پس از انجام این روش نیز بسیار کوتاه می باشد. این روش تنها با بی حسی موضعی انجام می شود. با استفاده از این روش، بیمار پس از دو روز می تواند به فعالیت های روزانه خود برگردد و پس از دو هفته نشانه های جوانسازی را در پوست خود حس کرده و کلیه آثار آن محو می شود.

مراحل انجام لیفت با نخ سیلوئت

ابتدا بر نقطه خاصی از صورت روزنه بسیار کوچکی زده می شود. نخ هایی که در این روش استفاده می شود کاملا با بدن انسان سازگار می باشند و سالهاست که از آنها در جراحی های چشم و قلب و عروق استفاده می شود. نخ های سیلوئت، جدیدترین و به روزترین نخ های حال حاضر می باشند. سطح آنها کاملا صاف و بدون برجستگی می باشد. همچنین به راحتی درون بافت های پوست جذب می شوند. با استفاده از این نخ، بخش از پوست را به سمت روزنه کشیده تا پوست فرسوده کاملا جمع شود. در اطراف نخ، فیبرهایی وجود دارد که سبب استحکام بیشتر پوست، نسبت به روش های سنتی می شود. نخ سیلوئت، به علت عدم وجود برجستگی بر روی آن، حرکت بسیار راحت تر و درد ناشی از آن نیز کاهش چشم گیری یافته است. لیفت با نخ سیلوئت، روشی ایده آل جهت از بین بردن چین و چروک اطراف گونه، گردن و پیشانی می باشد.

نتایج لیفت با نخ سیلوئت

  • اثار پیری را از بین برده و سبب جوانسازی پوست صورت برای مدت نسبتا طولانی خواهد شد.
  • این روش در یک جلسه اتمام می یابد
  • اثرات جانبی نخواهد داشت.
  • تاثیر آن بسیار چشم گیر و واضح خواهد بود.
  • این روش برای زنان و مردان قابل اجرا خواهد بود.

لیفت با نخ سیلوئت

چه اشخاصی می توانند از این روش استفاده کنند؟

استفاده از نخ های سیلوئت، برای اشخاصی که سن آنها حدود 38 الی 40 سال به بالا می باشند. این اشخاص غالبا نشانه های بالا رفتن سن را بر روی پوست صورت خود حس کرده اند. این نشانه ها معمولا با ایجاد چین و چروک در اطراف دهان، پیشانی و گردن ظاهر می شوند.

مدت زمان هر جلسه این روش چقدر می باشد؟

یکی از مزایای استفاده از نخ های سیلوئت در رفع چین و چروک، این می باشد که تنها نیازمند یک جلسه برای اجرا می باشد. اگر از نخ های سیلوئت برای صورت استفاده شود حدود 45 دقیقه زمان خواهد برد و اگر برای گردن استفاده شود حدود 25 دقیقه زمان خواهد برد.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *