لیفت ابرو با نخ

افتادگی ابروباعث می شود ظاهرشما خسته یا ناراحت به نظر برسد،یکی ازراه های ساده و بدون عوارض لیفت بانخ می باشد.این روش می بایست توسط متخصصین مجرب انجام پذیرد.

گاهی اوقات جنس، افزایش سن، شلی پوست و… باعث افتادگی ابرو ها و پوشش پلک های فوقانی چشم گردد. یکی از نشانه های اولیه افزایش سن پوستی ، افتادگی خم ابرو به سمت پایین است. ابروان افتاده به عنوان یک قانون تصور عصبانیت و خستگی را ایجاد می کنند.

در این مقاله متخصصین مجرب کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا  قصد دارند مراحل انجام لیفت ابرو با نخ را برای شما همراهان عزیز توضیح دهند.

لیفت ابرو با نخ

لیفت با نخ در دومرحله است:

۱.کشش اولیه پوست توسط خارهای نخ که بلافاصله بعداز عمل خود را نشان می دهد. باتوجه به میزان افتادگی و سنگینی و شلی پوست ماندگاری این مرحله ازلیفت متغیر است.

۲.لیفت واقعی باتشکیل طناب کلاژنی: نخ های Cog از ماه چهارم شروع به جذب می کنند ولی اطراف این نخ ها سلول های فیبروپلاست شروع به ایجاد فیبر ها و طناب کلاژنی می کنند و طناب کلاژنی تشکیل شده از آویزان شدن صورت جلوگیری می کند که نتایج درمانی تقریبا ۱.۵ تا ۲ سال دوام دارد.

مزایای لیفت با نخ

  • ایمن
  • بدون درد
  • قابل انجام در مطب
  • دوره نقاهت ندارد

لیفت با نخ یکی از روش هایی است که برای زیباسازی در نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از نخ برای بالابردن پوست استفاده می شود. یک متخصص پوست یا جراح با استفاده از سوزن های نازک برش های کوچکی در طول خط مو، ایجاد می کند و نخ ها را زیر پوست قرار می دهد.

محل دقیق قرار دادن نخ ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *