سوالات متداول درباره هایفوتراپی

درمان های زیبایی در چند سال اخیر تحول شگرفی داشته اند و روش های نوین جوانسازی جایگزین روش های پر عارضه و تهاجمی گذشته شده اند.

در واقع انجام هایفو برای لیفت و جوانسازی صورت و گردن، دست و …قسمت های مختلف بدن می باشد که امروزه بین متخصصین طرفداران فراوانی دارد به این منظور کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا قصد دارد در این مقاله به سوالات متداول شما در این زمینه پاسخ دهد.

هایفو درمان بدون عارضه و غیر جراحی برای درمان پیری و افتادگی پوست است و باعث لیفت صورت در ناحیه ابرو، چانه و گردن می شود و چین چروک و افتادگی پوست را کاهش می دهد.سوالات متداول درباره هایفوتراپی

مکانیسم عمل هایفو چیست؟

در این دستگاه از امواجی (مشابه سونوگرافی) استفاده می شود. این امواج به پوست نفوذ کرده و باعث تحریک و تولید کلاژن در لایه های عمقی پوست می شوند که نتیجه آن لیفت آشکار در طی چند ماه پس از درمان خواهد بود.

هرجلسه درمانی چه مدت طول می کشد و آیا فرد نیاز به استراحت در منزل خواهد داشت؟

هر جلسه درمان بطور متوسط 60 تا 90 دقیقه طول می کشید و پس از اتمام آن فرد می تواند فعالیت های روزانه خود را انجام دهد.

جلسات درمانی مورد نیاز؟

تعداد جلسات مورد نیاز بسته به میزان شلی پوست و پاسخ بیولوژیک بدن افراد متفاوت بوده و از 1 تا 3 جلسه متغیر خواهد بود. (فاصله جلسات حداقل یک سال)

سوالات متداول درباره هایفوتراپی

هایفو برای چه کسانی مناسب تر است؟

افراد دارای شلی پوست متوسط و خفیف در ناحیه صورت، به خصوص افتادگی ابرو و شلی پوست گردن، چانه و گونه دارند بهترین نتایج را از این درمان خواهند گرفت.

عوارض هایفو کدامند؟

هایفو یک روش درمانی ایمن و بدون عوارض جدی است و تنها ممکن است پوست در طی درمان کمی متورم و قرمز گردد که به سرعت برطرف خواهد شد.

اثر درمان با هایفو کی آشکار می شود تا چه مدتی ادامه خواهد یافت؟

اثرات این درمان در طی چند هفته بعد از درمان شروع و 4تا6 ماه پس از درمان به حداکثر خود می رسد و ماندگاری آن نیز بسته به نوع و ساختار پوست فرد و سن او متفاوت خواهد بود.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *