سوالات رایج در مورد هایفو

در مقاله های قبل هایفو را به طور کامل معرفی شده است. کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا در این مقاله قصد دارد سوالات رایج در مورد هایفو را پاسخ خواهد داد.

هايفو درمان بدون عارضه و غير جراحي پيري و افتادگي پوست است و باعث ليفت صورت در ناحيه ابرو، چانه و گردن مي شود و چين و چروك ها و افتادگي پوست را كاهش مي دهد. اثر ليفت هايفو از جراحي كمتر است ولي اولين انتخاب در بيماراني كه امكان جراحي ليفت براي ايشان مهيا نيست مي باشد. در مقاله های قبل هایفو را به طور کامل معرفی شده است. کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا در این مقاله قصد دارد سوالات رایج در مورد هایفو را پاسخ خواهد داد. با ما همراه باشید.

سوال 1: مكانيسم عمل هايفو چيست؟

در اين دستگاه از امواج صوتي استفاده مي شود. اين امواج به پوست نفوذ كرده و باعث تحريك توليد كلاژن در لايه هاي عمقي پوست مي شوند كه نتيجه آن ليفت آشكار در طي چند ماه ماه پس از درمان خواهد بود.

سوال 2: هرجلسه درماني چه مدت طول مي كشد و آيا فرد نياز به استراحت در منزل خواهد داشت؟

جلسه درمان به طور متوسط ٦٠ تا ٩٠ دقيقه طول خواهد كشيد و پس از إتمام آن فرد مي تواند فعاليت هاي روزانه خود را از سر بگيرد.

سوال 3: تعداد جلسات درماني مورد نياز؟

تعداد جلسات مورد نياز بسته به ميزان شلي پوست و پاسخ بيولوژيك بدن افراد متفاوت بوده و از ١ تا ٣ جلسه متغير خواهد بود.(فاصله جلسات حداقل يك سال)

سوال 4: هايفو براي چه كساني مناسب تر است؟

افراد داراي شلي پوست متوسط و خفيف در ناحيه صورت بخصوص افتادگي ابرو و شلي پوست گردن و چانه و گونه بهترين نتايج را از اين درمان خواهند گرفت.

سوال 5: عوارض هايفو كدامند؟

هايفو يك روش درماني ايمن و بدون عوارض جدي است و تنها ممكن است پوست در طي درمان كمي متورم و قرمز گردد كه به سرعت برطرف خواهد شد.

سوال 6: اثر درمان با هايفو كي آشكار مي شود و تا چه مدتي ادامه خواهد يافت؟

اثرات اين درمان در طي چند هفته بعد از درمان شروع و ٤-٦ ماه پس از درمان به حداكثر خود مي رسد و ماندگاري آن نيز بسته به نوع و ساختار پوست فرد و سن او متفاوت خواهد بود.

 

سوالات رایج در مورد هایفو

پست را به اشتراک بگذارید:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *