زاویه سازی فک

امروزه زاویه سازی فک یکی از روش های زیبایی می باشد.ابتدا فرم چهره شمامی بایست زیرنظرمتخصص بررسی شودوسپس اقدامات لازم برای تزریق ژل به فک و ایجاد زاویه ی مناسب درآن، انجام گیرد.

با نگاهی به اطراف، متوجه می شوید در عصر امروز زیبایی چهره از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. با گسترش تکنیک های زیبایی، افراد زیادی به فکر رفع عیوب چهره ی خود و زیباتر شدن افتاده اند.کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا در این مقاله قصد دارد یکی از روش های بر طرف کردن عیوب صورت را برای شما شرح دهد.

زاویه سازی فک

مطمئنا خود شما نیز خیلی به زیبایی چهره و اندام خود اهمیت می دهید. فرم و حالت اجزای چهره مقوله ای ژنتیکی و ارثی می باشد. با این حال روش هایی ابداع شده اند که می توانند تغییرات شگرفی در جهت زیباتر شدن چهره ایجاد کنند.

بطور مثال با تزریق چربی می توان حجم و زاویه ی اجزای صورت را تغییر داد. برخی از افراد دارای استخوان فک کوچک می باشند. معمولا داشتن خط فک و زاویه ی مناسب زیبایی وصف ناپذیری به چهره ی افراد می دهد.

اقدامات لازم قبل از زاویه سازی فک و چانه با چربی

اگر تصمیم به انجام زاویه سازی صورت خود گرفته اید، ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری باید با متخصص زیبایی خود داشته باشید. متخصص زیبایی پوست شما را ارزیابی می کند و برخی از توصیه های مربوط به نوع تزریقی که برای شما مناسب است را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از روش های زیبایی صورت زاویه دار کردن فک می باشد . در این روش استخوان های گونه که به سمت چانه می باشد باریک و جمع می شود. بنابراین صورت زاویه دار شده و نیمرخ صورت باریک تر می شود . این روش نه تنها باعث زیبایی و تناسب اجزای صورت می شود بلکه منجر به جوانسازی پوست صورت می شود.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *