زاویه سازی فک و صورت

زاویه دار کردن صورت وفک که به معنی شکل یا تراش دادن صورت است،چربی‌های انباشته شده زیرپوست برداشته می‌شوند.جهت اطلاعات بیشترباکلینیک تخصصی پوست وموی آرتاهمراه باشید

صورت زاویه‌دار بسیار پرطرفدار است و يكي از مطلوب‌ترین اشكال چهره محسوب می‌شود. روش زاویه دار کردن صورت به تکنیک‌های فرم دهي صورت دلالت دارد كه براي ايجاد قوام در اعضای صورت از طريق رفع پف گونه‌ها، غبغب و غيره و ايجاد ساختار زاویه‌دار در صورت به كار می‌رود.

افراد مناسب برای زاویه دار کردن فک و صورت

اگر چهره شما یکی از موارد زیر را دارا باشد، فرد مناسبی برای بهره بردن از مزایای زاویه دار کردن صورت هستید:

  • فك مربعي شكل
  • ساختار فک بیش‌ازحد مردانه
  • گونه‌هاي چاق يا پف‌کرده
  • غبغب

 زاویه سازی فک و صورت

تغییرات ایجاد شده در مردان و زنان باید درمحدوده ی طبیعی و ذاتی آنها باشد.استخوان فک و جمجمه در مردان و زنان تفاوت های آناتومیکی متعددی دارند بطور مثال:دندانهای مردان بزرگتر ، قوس فوق ابرویی بزرگتر و برجسته تر پیشانی پایین تر و شیب دار تر می باشد.استخوان فک تحتانی در زنان گردتر و در مردان چهار گوش می باشد.استخوان گونه در مردان برجسته تر است.جمجمه مردان حجیم تر و بزرگتر و در فرق باریک است.توجه به این تفاوت های ذاتی باعث می شود انجام کارهای زیبایی برای مردان و زنان با اهداف و تکنیک های متفاوتی انجام شوند.

زاویه دار کردن صورت از آن تغییراتیست که درعین طبیعی بودن بر تمام اجزای چهره تاثیر می گذارد و جز محبوب ترین و متداول ترین کارهای زیبایی در سلبریتی ها می باشد. حفاظت حالت طبیعی چهره در انجام کارهای زیبایی اولویت اول در انجام این روش زیبایی می باشد.ساختار جمجمه در آقایان و خانم ها تفاوت های آناتومیکی متعددی دارند که باید در انجام کارهای زیبایی رعایت شوند تا چهره از حالت مردانه یا زنانه ی خود خارج نشود.

زاویه سازی فک و صورت

روش های زاویه دار کردن صورت

این روش ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند و هر دسته خود به چند روش انجام می گیرد .

۱- زاویه دار کردن صورت با جراحی :

  • کوچک کردن فک : در این روش قسمت هایی از فک طبق نظر جراح تراش داده می شوند تا زاویه دلخواه ایجاد شده و صورت کشیده شود .
  • کوچک کردن چانه : در این روش جراح برشی در داخل دهان (نزدیک لب پایین) یا زیر چانه ایجاد می‌کند و با استفاده از ابزار مخصوص استخوان را از نوک چانه جدا کرده و سپس به تغییر شکل و برداشتن استخوان اضافه می‌پردازد .
  • بزرگ کردن چانه : که ژنیوپلاستی نیز می نامند جزو جراحی های استخوانی کردن صورت است .زمانی که برای زاویه دار کردن صورت به متخصص مراجعه می کنید ، با توجه به حالت صورت شما ، پزشک جراحی هایی را انتخاب می کند . برای مثال شخصی برای رسیدن به فرم مناسب باید چانه خود را کوچک کند ولی شخصی دیگر به دلیل داشتن فرم صورت متفاوت ، باید جراحی بزرگ کردن چانه را انجام دهد .
  • بزرگ کردن گونه : پروتز گونه یک عمل جراحی برجسته سازی گونه است که برای v شکل کردن صورت می تواند انجام شود .
  • جراحی غبغب : غبغب برجستگی یا آویزانی زیر چانه است که در اثر افتادگی عضلات و پوست صورت و گردن صورت می‌گیرد . برای داشتن صورتی استخوانی این مشکل باید رفع گردد .
  • لیفت گردن : صورت عضوی است که به گردن متصل است و همانقدر که برای زیبا کردن صورت وقت و هزینه صرف می شود ، گردن نیز باید مورد توجه قرار گیرد . شلی عضلات و افتادگی پوست گردن از زیبایی صورت می کاهد .زاویه سازی فک و صورت

 زاویه دار کردن صورت بدون جراحی :

در این روش ها به دلیل نبود جراحی ، عوارض به حداقل میزان خود می رسد . اگر صورت چاق و یا به اصطلاح تپل ناشی از چاق بودن عمومی بدن باشد ، باید به فکر کم کردن وزن اضافی بدن خود باشید و سپس لاغر کردن صورت را مدنظر قرار دهید .

  • لاغر کردن صورت : برای انجام اینکار روش های مختلفی وجود دارد مثل ورزش های مربوط به صورت و یا رژیم غذایی خاص ، که سعی کرده ایم در مقاله ای جدا به آن بپردازیم .
  • تزریق ژل و چربی و بوتاکس : یکسری از جراحی های نامبرده شده در قسمت قبل را میتوان با تزریق ژل و چربی و بوتاکس انجام داد .
    برای مثال با تزریق ژل به گونه می توان آن را برجسته کرد و یا با کمک بوتاکس می توان لیفت گردن را انجام داد .
    بزرگترین تفاوت این دو روش در ماندگاری آنهاست . روش های جراحی دائمی هستند ولی تزریق فیلرها و پرکننده ها نیاز به تمدید د
پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *