زاویه سازی فک با تزریق ژل

زاویه سازی فک یکی از عمل های زیبایی صورت می باشد که در جوانسازی و زیبایی صورت تاثیر زیادی دارد. بسیاری از افراد دوست دارند فکی به شکل V داشته باشند.

زاویه سازی صورت به چه منظور انجام می شود؟

زاویه سازی صورت یا زاویه سازی فک یکی از عمل های زیبایی صورت می باشد که در جوانسازی و زیبایی صورت تاثیر زیادی دارد. بسیاری از افراد دوست دارند فکی به شکل V داشته باشند که به اصطلاح به آن صورت بادامی با بیضی شکل نیز می گویند. زاویه دار کردن صورت و فک به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه مطالب، کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا برای آشنایی بیشتر به توضیح روش زاویه سازی فک با تزریق ژل پرداخته است، با ما همراه باشید.

زاویه سازی فک با تزریق ژل

تزریق ژل

 یک روش غیر جراحی است که برای زاویه دار کردن فک و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. با تزریق ژل پوست حالت ارتجاعی پیدا می کند و از حجم بیشتری برخوردار می شود. در صورتی که متخصص از ژل های استاندارد و تایید شده وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی امریکا استفاده کند، این روش بسیار کارامد خواهد بود. غیر از استاندارد بودن، مهارت فردی که ژل یا چربی را تزریق می کند نیز در میان رضایت متقاضی و کاهش عوارض نقش بسزایی دارد. به همین دلیل باید برای این کار به متخصص پوست و جراحان پلاستیک یا جراحان فک و صورت مراجعه کرد.

زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل

برای زاویه دار کردن فک، ابتدا باید تحت نظر پزشک متخصص آناتومی صورت فرد مورد بررسی قرار گیرد و میزان ژل و همچنین ناحیه تزریق ژل مشخص شود. این عمل حدود چند دقیقه بیشتر زمان نمی برد و روشی بدون خطر و کم عارضه است. تزریق ژل باید با دقت کافی در نقطه مورد نظر انجام گیرد تا از بروز عوارض جلوگیری شود.

درحالت کلی تزریق ژل با اهداف زیر انجام می پذیرد:

باعث بهبود اندازه فک شود:   برخی از بیماران نیاز به تزریق ژل پوستی دارند تا خط آرواره شان را تا جایی نزدیک اطراف گوش شان بالا ببرند.

باعث بهبود شکل فک شود:   برخی از بیماران نیاز به حجم بیشتری در جلوی فک خود در چانه دارند و برخی از بیماران نیاز به حجم بیشتر در گوشه فک خود دقیقاً زیر گوش دارند و بعضی از آنها فقط نیاز به مرتب کردن خط فک با توجه به فک پایین شان با تزریق در شیار پیش فکی دارند: بیمار، ارزیابی خواهد شد و دکتر با بیمار درباره آناتومی و نحوه بهبودی آن ها، بحث خواهد کرد.

باعث بهبود خط فک بعد از جراحی پلاستیک شود:   اغلب خطوط فک در نزدیکی گوشها پس از جراحی پلاستیک بد شکل می شود. تزریق ژل پوستی برای بازسازی این ناحیه می تواند ظاهر طبیعی تری ایجاد کند.

باعث بهبود خطوط فک از کار افتاده می شود: در حالیکه ما پا به سن می گذاریم، نظم ساختاری خط آرواره ما از بین می رود. این را می توان با تزریق ژل پوستی جبران کرد.

تقارن خط فک : عدم تقارن خط فک را می توان با درمان تزریق ژل پوستی بهبود بخشید.

زاویه سازی فک با تزریق ژل

 

مزیت های زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل

  • نتیجه فوری
  • بدون جراحی
  • دوره نقاهت کوتاه
  • اصلاح فرم صورت

جهت مشاهده سایر نمونه های زاویه سازی فک به گالری کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا مراجعه نمایید.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *