رفع چین و چروک دست

در این مقاله کلینیک تخصصی پوست و مو آرتا قصد دارد ژل رادیس (radiesse) را که یکی از بهترین روش های رفع چین و چروک دست می باشد، معرفی نماید.

با افزایش سن، به علت کاهش ترشح کلاژن و الاستین، پوست دست ها دچار تغییرات قابل توجهی خواهند شد. بر اثر این عارضه، پوست دست نازک و شل می شود، چین و چروک های روی آن ظاهر شده و رگها، تاندون ها و استخوان ها برجسته تر و قابل مشاهده تر می شوند. عواملی مانند ژنتیک، آب و هوا و میزان سلامت عمومی هر شخص بر این مسله تاثیر می گذارد. همچنین سیگار کشیدن، مصرف الکل و استفاده مکرر از مواد شیمیایی نیز سبب پیری زودرس دستان خواهد شد.

روش های متعددی جهت رفع آثار پیری و چین و چروک بر پوست صورت و گردن موجود می باشد. در این مقاله کلینیک تخصصی پوست و مو آرتا قصد دارد ژل رادیس (radiesse) را که یکی از بهترین روش های رفع چین و چروک دست می باشد، معرفی نماید. با ما همراه باشید!

ژل رادیس (radiesse) چیست؟

این ژل از کلسیم هیدروکسی آپاتیت تشکیل شده که سبب افزایش حجم و رفع چین و چروک پشت دست می شود. استفاده از این ژل توسط سازمان غذا و دارو آمریکا FDA  تایید شده می باشد و استفاده از آن کاملا ایمن خواهد بود. نتایج استفاده از ژل رادیس به سرعت قابل مشاهده می باشد. همچنین این ژل سبب افزایش ترشح کلاژن و الاستین می شود که آثار جوانی را بلند مدت تر خواهد کرد. آثار استفاده از ژل تا حدود یک سال بر روی دست خواهد ماند و در تکرار مجدد این روش، ژل کمتری مورد نیاز می باشد.

رفع چین و چروک دست

این ژل با استفاده از یک سوزن مخصوص و نازک به سطح زیرین پوست دست تزریق می شود. پزشک پس از تزریق، دستان بیمار را به آرامی ماساژ می دهد تا محتویات ژل بر سطح دست پراکنده شود. تزریق ژل حدود 10 الی 20 دقیقه زمان خواهد برد.

آیا استفاده از ژل رادیس عوارض جانبی خواهد داشت؟

عوارض جانبی متداول ترین درمان های تزریقی شامل کبودی، تورم یا قرمزی در محل تزریق می باشد که کاملا موقت بوده و معمولا در عرض یک یا دو روز از بین می روند.

رفع چین و چروک دست

اقدامات بعد از تزریق ژل رادیس

معمولا پس از تزریق این ژل توصیه می شود که تمرین های ورزشی سنگین انجام نشود و دست ها زیر آفتاب و نور شدید خورشید قرار گرفته نشود. همچنین از بیمار خواسته می شود تا حدود 24 ساعت از مصرف نوشیدنی های الکلی اجتناب نماید زیرا مصرف آنها ممکن است سبب افزایش خارش، قرمزی و التهاب پوستی شود.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *