درمان کک و مک با لیزر

 کلینیک پوست و موی آرتا، درمان كك و مك صورت با نتایج چشم گیر توسط هوشمندترین "آی پی ال" فرانسوی به نام "آدنا" به شما همراهان گرامی ارائه می نماید. 

كك و مك ضایعه خوش خیم کوچک و با حاشیه مشخص به رنگ قهوه ای که در پوست های مختلف از جمله پوست افراد موبور و پوست های روشن در نواحی مواجهه با نور خورشید دیده می شود. این ضایعات گاهاً‌ در سنین کودکی و با زمينه ارثي به وجود می آیند و در مواجهه طولانی با آفتاب تیره تر می شوند. وجود رنگ قهوه ای در کک و مک ناشی از افزایش تجمع رنگدانه ملانین بر روی پوست است. پرهیز از مواجهه با آفتاب از تیره تر شدن کک و مک ها جلوگیری می کند. لکه های قهوه ای روی پوست صورت و بدن یعنی اختلالی بزرگ در زیبایی و جذابیت است. برای درمان کک و مک راه های متفاوتی وجود دارد که در این مقاله یکی از روش های لیزر را خدمت شما ارائه می نماییم.

علل ایجاد کک و مک

  • تغییرات هورمونی باعث تشکیل و فعالیت ملانین می شوند . زمانی که پوست ملانین بیش از حد تولید می کند ،نتیجه آن ایجاد کک و مک می شود .
  • عوامل ژنتیکی.
  • هورمون های پیری.
  • عادات ضعیف و مختلف در زندگی :برخی از عادات مانند:خواب خیلی دیر،
  • رژیم غذایی کم از مواد مغذی ،نه تنها بر روی سلامتی تاثیر می گذارد. بلکه باعث آسیب های پوستی نیز میشود.

چگونه به طور طبیعی از ایجاد کک و مک جلوگیری کنیم؟

  • استفاده از کرم ضدآفتاب SPF 50
  • استفاده از کلاه‌ های لبه‌ دار
  • پوشیدن لباس های محافظ در برابر خورشید، مانند شلوار ولباس های آستین بلند
  • اجتناب از بیرون رفتن در ساعات اوج تابش خورشید، 10 صبح تا 4 بعد از ظهر

لیزر درمانی

امروزه لیز درمانی یکی از روشهای موثر در درمان کک و مک است و هر چه ضایعه تیره تر باشد درجه تاثیر لیزر بیشتر است. انتخاب نوع لیزر بر عهده متخصص پوست است. در بیمارانی که پوست تیره دارند درمان با لیزر با احتیاط بیشتری صورت می گیرد. کلینیک پوست و موی آرتا، درمان كك و مك صورت با نتایج چشم گیر توسط هوشمندترین “آی پی ال” فرانسوی به نام “آدنا” به شما همراهان گرامی ارائه می نماید. تعداد جلسات درمان با این روش در تمام بیماران از یک تا چند جلسه متغیر است. عود بیماری بعد از درمان معمولاً شایع است و پرهیز از مواجهه با آفتاب و استفاده از ضد آفتاب بعد از درمان با لیزر در کاهش میزان عود موثر است. تاثیر این لیزر بر درمانم کک مک صورت را می توانید در تصاویر زیر مشاهده نمایید:

درمان کک و مک با لیزر

کرمهای سفید کننده و لایه بردار مقداری به روشن کردن کک و مک ها کمک می کند. همچنین از راههای درمانی دیگر سرما درمانی و لایه برداری شیمیایی یا پیلینگ است که در مقاله های بعد به طور کامل معرفی خواهند شد.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *