درمان لک صورت

داشتن پوست بدون لک اهمیت بسیاری دارد وهم ماممکن است راه های مختلفی را امتحان کرده باشیم.دراین مقاله ازوبسایت کلیینیک پوست و موی آرتا توضیحات مفید ارائه شده است

برای داشتن پوست صاف و زیبا اگر نقطه های قرمز و قهوه ای روی پوست خود را رفع کنید به نتیجه ی دلخواه و البته بهتری خواهید رسید .کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا قصد دارد در این مقاله چند ماسک ساده برای درمان لک صورت معرفی نماید.

ماسک روغن کرچک
یکی از بهترین جایگزین های روغن کرچک استفاده از ماسک آن است. برای ساخت روغن کرچک هم باید کمی از آن را روی یک تکه گاز و یا پنبه زده و آن را روی محل زخم و یا لکه فشار داد تا به خوبی جذب پوست شود. سپس گاز یا پنبه را روی پوست قرار داده و بار دیگر روی آن کمی روغن کرچک ریخت. دقت داشته باشید که خیلی محکم این کار را انجام ندهید تا جریان خون متوقف نشود. سپس پنبه یا گاز را در طول شب روی پوست نگه داشته و این کار را به مدت 15 روز تکرار کنید.

درمان لک صورت

آب پیاز

تحققیات نشان داده است که عصاره پیاز به دلیل دارا بودن اسید های گیاهی می توان روی پوست پلینگ مناسب انجام دهد. یعنی باعث ریزش و رفع لایه سلولهای مرده و کراتینی پوست شود و این فعالیت و شادابی لایه زاینده پوست را فراهم می آورد که ثمره این عملکرد داشتن پوستی بدون لک ، جوش ، تمیز و با طراوت می باشد که در بررسی ها و تحقیقات به اثبات رسیده است.

درمان لک صورت

در بعضی موارد تغییرات رنگدانه‌ای و لکه‌های قهوه‌ای روی پوست غالباً واکنشی به درمان‌های خانگی نشان نمی‌دهد. تقریباً تمامی ما تاحدی با تغییر رنگ پوست مواجه می‌شویم. تغییر رنگ و لکه‌های قهوه‌ ای روی صورت علت اصلی مراجعه بسیاری از بیماران به پزشک پوست است. هر روز زیر نور آفتاب بودن و در فضای باز فعالیت کردن مسلماً به لک شدن پوست منجر می‌شود.

اگر روش‌های مختلفی را برای از بین بردن لک‌ صورت امتحان کرده‌اید، اما هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اید، نگران نباشید، چون در دو سال گذشته روش‌های جدیدتر، دستاوردهای چشمگیری داشته است. امروزه به کمک لیزرهای پیشرفته مخصوص رفع لک و ضایعات پوستی، فرمولاسیون‌های موضعی جدید یا ترکیبی از لیزر و درمان‌های موضعی می‌توانید با لک‌های صورت خداحافظی کنید.

درمان لک صورت بعد از دو جلسه ترکیبی با دستگاه تیکسل و ترانسید توسط متخصصین مجرب کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا انجام می پذیرد.

درمان لک صورت

 

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *