درمان های ترکیبی اسکار آکنه

درمانهای ترکیبی به خصوص تاثیر شگرفی بر درمان این زخمهای ناشی از جوش صورت دارند. جهت اطلاعات بیشتر از روش های ترکیبی با ما همراه باشید.

شما می‌خواهید جوش‌های صورت‌تان را فراموش کنید اما اسکار آکنه همچون زخمی دردناک به یادگار از خاطرات روزهای پرجوش و خروش نوجوانی شما باقی می‌ماند. اسکار آکنه یقینا یکی از ناراحت کننده‌ترین ضایعات پوستی است که به شدت بر اعتماد به نفس اشخاص تاثیر گذار است. با پیشرفت علم پوست و مو، درمانهای ضایعات پوستی نیز پیشرفت چشمگیری داشته‌اند به طوری که اسکار آکنه دیگر یک غصه بی پایان نیست. درمانهای ترکیبی به خصوص تاثیر شگرفی بر درمان این زخمهای ناشی از جوش صورت دارند. برای اینکه با انواع اسکار آکنه و بهترین روشهای درمانی آنها آشنا شوید با این مقاله از کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا همراه شوید.

درمان های ترکیبی اسکار آکنه

درمان ترکیبی اسکار آکنه( سابسیژن، لیزر و تزریق پی آر پی)

درمان موثر اسکار آکنه نیازمند دانش تخصصی و استفاده از روش های درمانی ترکیبی برای بهبود قوام پوست، رنگ پوست و فروررفتگی های پوستی می باشد

جدیدترین و موثر ترین درمان های اسکار آکنه ترکیبی از سابسیژن و لیزر، پیلینگ، میکرونیدلینگ و تزریق فیلر و سایر روش ها مثل آر اف و تیکسل و تزریق پی آر پی است که به روند بهبود، سرعت بیشتری بخشیده و باعث رضایت بیشتر بیمار و بهبود ظاهری پوست فرد و افزایش اعتماد به نفس این بیماران می گردد.

درمان های ترکیبی اسکار آکنه

یکی از روش های معمول درمان ترکیبی اسکار آکنه به صورت زیر است:

1- پیلینگ برای پاکسازی عمقی و روشن شدن پوست ناحیه اسکار و همچنین پیلینگ (تی سی ای) کراس برای آکنه اسکار های عمیق

2- سابسیژن و به دنبال آن درمان با لیزر CO2 و میکرونیدلینگ برای باز سازی سطحی اسکار که منجربه همسطح شدن اسکار با پوست اطراف و تولید کلاژن در پوست می شود.

3-آراف و تیکسل

4-تزریق فیلر ها با ماندگاری بالا که علاوه بر اثر ظاهری باعث تحریک کلاژن در محل تزریق نیز می شوند.

برای رسیدن به بهترین نتیجه معمولا لازم است که درمان هایی مانند لیزر و میکرونیدلینگ چندین بار تکرار گردد.

نکته مهم در درمان اسکار های آکنه احتمال ایجاد قرمزی و یا گاها تغییرات رنگدانهای به صورت پر رنگ شدن محل درمان است که امکان دارد با تمام روش های درمانی در طی مدت زمان و با درمان های دارویی برطرف می شود و اگر به این نکته مهم توجه نشود خیلی از بیماران دوره درمان را کامل نخواهند کرد.

پست را به اشتراک بگذارید:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *