درمان اسکار آکنه با آر اف

ضایعات آکنه ممکن است بزرگ تر شود و پوست را تخریب کند که چنین تخریبی باعث ایجاد فرورفتگی یا حفره هایی روی پوست فرد خواهد شد که به آنها اسکار آکنه می گویند.

همه ما خواستار داشتن بهترین ظاهر و احساس هستیم، هم از درون و هم از بیرون،‌ هرروز و همه روز. اما برای کسانی که در طول زندگی خود از آکنه رنج‌برده‌اند و هنوز هم زخم‌های فیزیکی دارند، بیان کردن این موضوع آسان‌تر از انجام دادن آن است. درحالی‌که آکنه اغلب در دوران نوجوانی بروز می‌کند، اسکار آکنه درواقع می‌تواند در هر سنی بر پوست تأثیر گذاشته و نه‌تنها ظاهر فیزیکی فرد بلکه اعتمادبه‌نفس وی را نیز تحت تأثیر قرار دهد. در اکثر موارد این سؤال برای افراد مطرح است که چگونه از شر جای جوش (اسکار آکنه) خلاص شوند. اسکارهای آکنه  ناشی از منافذ مسدود ملتهب شده هستند. منافذ سپس متورم خواهند شد، و باعث ایجاد شکستگی در دیواره فولیکول می‌شوند. اگر شکستگی به‌اندازه کافی عمیق باشد، پوست در تلاش برای ترمیم خود در اکثر موارد اسکار را ایجاد خواهد کرد. اما، کاهش و حتی از بین بردن ظاهر زخم از صورت امکان‌پذیر است.در این مقاله کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا ضمن توضیح علت به وجود آمدن اسکار آکنه، یکی از بهترین درمان های آن را برای شما عزیزان توضیح خواهد داد.

 

انواع اسکار آکنه:

  • اغلب اسکار های آکنه منجر به ایجاد فرورفتگی یا چاله در پوست می شود.
  • اسکارهایی که منجر به ایجاد فرورفتگی در پوست می شود معمولا روی صورت تشکیل می شود.
  • اسکار های برجسته روی کمر و قفسه سینه معمولا شایع است. اسکارهای آکنه برجسته را هایپرتروفیک نیز می نامند.

هر چه سن ما افزایش می یابد اسکارهای آکنه یا جای جوش صورت مشخص تر می شود زیرا پوست کلاژن خود را از دست می دهد.درمان اسکار آکنه بر اساس نوع اسکار انتخاب می شود. برای مثال بیماری که اسکارهای عمیق دارد ممکن است از درمان پرکننده بهره برد زیرا می توان با حجم دادن به پوست جای جوش را بهبود بخشید. اگر چه ممکن است لیزر اسکار آکنه نیز پس از آن انجام شود. قبل از شروع درمان برای اسکار آکنه مهم است که خود آکنه یا جوش برطرف شود. آکنه های جدید می تواند اسکارهای جدید ایجاد کند. داشتن آکنه به معنی آن است که پوست شما ملتهب شده است. التهاب اثربخشی درمان اسکار آکنه را کاهش می دهد.

درمان اسکار آکنه با آر اف

تزریق پی آر پی بلافاصله بعد از آر اف سری نانو فرکشنال دستگاه ونوس ویوا برای اصلاح اسکار ها، جوانسازی و سفت کردن پوست طراحی شده است. درمان اسکار های پوستی با استفاده از این سری کاملا بی خطر بوده و ویژگی های آن بصورت زیر می باشد:

  • درمان اسکار های عمیق آکنه
  • بازسازی سطح پوست با حداقل درد
  • افزایش عمق نفوذ اشعه
  • افزایش سطح پوست در معرض اشعه با هر بار تابش اشعه
  • قابل استفاده بودن و بی عارضه بودناین درمان برای تمام انواع پوست

مطالعات اخیر نشان دهنده تاثیر قابل توجه تزریق پی آر پی به همراه لیزر سی او تو فرکشنال و یا آر اف در افزایش خاصیت کشسانی پوست و جوانسازی و کاهش چین و چروک واضح در صورت و افزایش کلاژن و تعداد فیبرو بلاست ها در پوست بوده است.

به طور کلی امروزه بسیاری از بهترین متخصصان پوست و زیبایی در جهان برای به حداکثر رساندن تاثیرات جوانسازی هریک از روش ها ، یک بسته درمانی شامل پی آر پی به همراه میکرونیدلینگ و یا لیزر co2 فرکشنال و یا ار اف بی بیماران خود پیشنهاد می کنند .

درمان اسکار آکنه با آر اف

 

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *