حذف تاتو

پاک کردن تاتو می تواند راه های مختلفی داشته باشد.مسئله مهم انتخاب بهترین روش برای انجام این کار میباشد.دستگاه لیزر کیوسیچ اثربخش ترین روش می باشد.

تاتو یکی از پرطرفدارترین روش ها برای زیبایی خانم ها وآقایان می باشد.با این وجود در برخی موارد بعد از مدتی افراد به دلایل مختلف تمایل به حذف یا تغییر شکل در طراحی آن دارند.

دراین زمینه، انتخاب بهترین روش از جهت کم ضرر ترین، اثربخش ترین درحالت کلی مطمئن ترین روش بسیار مهم می باشد.

در این مقاله کلینیک زیبایی پوست و موی آرتا قصد دارد مطالبی درباره یکی از بهترین دستگاه های حذف تاتو بطور قطعی، بدون درد و خونریزی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

حذف “تاتو” با ليزر “كيو سويچ”

ليزرهاي “كيو سويچ” كه تنها جوهر تاتو راهدف قرار مي دهند و بر بافت پوست بي تأثير هستند،انتخابي ترين روش براي برداشتن خالكوبي هستند.

تابش ليزر از طريق پوست مستقيما اجزاء و تكه هاي جوهر تاتو را مورد هدف قرار مي دهد،و آنها را به قطعات بسيار كوچك تبديل مي كند.اين قطعات كوچك رنگدانه ، يا مستقيما از طريق انتقال پوستي دفع مي شوند و يا توسط ماكروفاژهاي سيستم دفاعي بدن بلع شده و از محل دور و دفع مي گردند و پوست طبيعي بدون رنگدانه ديده مي شود.حذف تاتو

تعداد جلسات بين ٦-١٢ جلسه متغير است و ممكن است كه برخي خالكوبيها مقاوم به درمان باشند و يا مقداري از آن باقي بماند.نتيجه نهايي ليزر در اغلب موارد كم رنگ شدن واضح تاتو است نه حذف كامل آن،در بعضي موارد هم طرحي از تاتوي اوليه اما به رنگ پوست در محل باقي مي ماند.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *