جوانسازی به روش نانو

چربی نانو یا نانو فت (Nanofat) چربی فرآوری شده بدن است که حاوی غلظت بالایی از سلولهای بنیادی است.سلولهای بنیادی به سلولهای زیست شناختی گفته میشود که هنوز متمایز نشده اند و قابلیت تبدیل شدن به سلولهای اختصاصی را داشته و میتوانند از طریق تقسیم سلولی سلولهای بنیادی بیشتری تولید کنند. سلولهای بنیادی در بازسازی بافتهای آسیب دیده اهمیت بسیار زیادی دارند.در این مقاله از کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا اطلاعات مفیدی در زمینه چربی نانو یا نانو فت در اختیار شما عززیزان قرار می دهیم.

جوانسازی به روش نانو

جوان سازی پوست

نانوفت  پوست، آخرین پیشرفت ها در استفاده از چربی خود شماست تا ظاهر جوان تری را برای شما احیا کند. دیگر جراحان پلاستیک که معمولا روش های پیوند چربی را انجام می دهند، سال ها است مشاهده کرده اند که چربی زیر پوست می تواند ظاهر خطوط و چروک ها، بافت و رنگ پوست را بهبود بخشد و حتی به زخم ها کمک کند تا ترمیم شده و یا ناپدید شوند. هم اکنون با استفاده از روش نانوفت، چربی را می توان به صورت یک لایه نازک بصورت مایع به طور مستقیم زیر پوست برای جوان سازی بهتر پوست تزریق کرد.شواهد علمی فزاینده ای وجود دارد که سلول های بنیادی و احیا کننده چربی بوده که مسئول جوان سازی پوست هستند. با استفاده از نانوفت می توانیم این سلول ها را مستقیما زیر پوست برای حداکثر اثر جوانسازی قرار دهیم.درمان نانوفت می تواند در ترکیب با پیوند چربی سنتی به کار رود که بیشتر برای تاثیر افزایش حجم علاوه بر مزایای جوان سازی پوست به کار می رود.در صورت و گردن، می توان از روش درمانی نانوفت برای بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک، خطوط گردنی، اثرات صدمات خورشید و حتیحلقه های سیاه زیر چشم ها استفاده کرد. درمان نانوفت می تواند برای کمک به بهبود ظاهر آثار آکنه و زخم های دیگر صورت مورد استفاده قرار گیرد. نتایج بسیار عالی در کیفیت پوست در ناحیه بالای سینه مشاهده شده است. درمان نانوفت نیز می تواند در ترکیب با لیزر درمانی،DOT، و پوست های شیمی برای بیش ترین تاثیرات جوان سازی پوست مورد استفاده قرار گیرد.

جوانسازی به روش نانو

غنی سازی نانو چربی نیز به عنوان:

1. پیوند میکرو چربی

 SVF .2 (تقسیم عروق استروما)

ALMI .3 (تزریق میکرونیزه لیپوسیت اتولوگ)

پیوند نانو چربی یک درمان جدید انقلابی است و محبوبیت آن به طور معقول در حال افزایش است ( به دلایل خوبی که برای استفاده از نانوفت نسبت به سایر روشهای انتقال چربی وجود دارد).اگر بخواهید مناطق بسیار خاص و ظریف پوست خود را بهبود ببخشید، نباید بیشتر از پیوند نانوفت استفاده کنید.این روش مختص بسیار خوب برای مناطق پوستی ظریف مانند چهره و صورت هستند.این مناسب برای چین و چروک، زخم، تغییر رنگ پوست، آسیب آفتاب و محافل چشم تیره است. بهبودی که می توانید با این درمان انقلابی به دست آورید، بدون در نظر گرفتن هزینه های دیگر، نمی توان با هیچ روش درمان دیگری بدست آورید.

نانوفت چه فرقی با پیوند چربی دارد؟

پیوند نانوفت برای هدف قرار دادن خطوط و چین و چروک پوست، جوان سازی پوست و زخم استفاده می شود. از سوی دیگر، پیوند چربیساختاری برای احیای ساختار صورت استفاده می شود. این کار با بازسازی حجم کلی صورت با کناره های بهبود یافته و جوان سازی در مناطق مانند گونه ها، خطوط فک و غیره انجام می شود. این دو روش متقابلا منحصر به فرد هستند و معمولا با هم برای رسیدن به بهترین نتایج مثبت انجام می شوند.

جوانسازی به روش نانو

این پروسه شامل چه مواردی است؟

این روند با لیپوساکشن آغاز می شود تا چربی را که برای پر کردن مناطق مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد، برداشت کند چربی اهدا کننده با استفاده از یک کانول لیپوساکشن بسیار خوب، که یک لوله نازک طولانی است، استخراج می شود. مناطق مشترک برای برداشت عبارتند از: زانو های داخلی، باسن ها، شکم و ران بیرونی.چربی پردازش می شود و تا یک سطح نانو تصفیه می شود و تقریبا امولسیون یا مایع است. نانو و میکرو شبیه نام آن ها نشان می دهد که به ذرات بسیار کوچک چربی اشاره می کنند. اینها بسیار کوچک تر از ذرات بسیار کوچکی هستند که برای پیوند چربی ساختاری به کار می روند. ما چربی را در یک سانتریفیوژ در نظر می گیریم تا آن را از مایعات دیگر جدا کنیم. این نیز به ما کمک می کند بهترین چربی با کیفیت را انتخاب کنیم که چشم انداز خوبی برای طول عمر نشان می دهد. این روش همچنین اندازه ذره را تصفیه و کاهش می دهد.بدیهی است که بقای این چربی تزریق شده نیز cr است.نرخ موفقیت آن هنگامی است که ذرات چربی در سطح میکرو یا نانو بسیار کوچک بوده واحتمال زنده ماندن بیشتر است. اگر ذرات بزرگ بوده و سلول های داخلی در معرض جریان خون مناسب قرار نگیرند ، در نهایت سبب از بین رفتن و زنده ماندن خواهند شد.پس از اتمام تصفیه ، چربی را در مناطق مورد نظر تزریق می کنیم. ماهیت این روش نیاز به تزریق بسیار دقیق در مناطق خاص دارد.

جوانسازی به روش نانو

نانوفت چه تأثیری می تواند برشما داشته باشد؟

آن می تواند ظاهر پوست شما را ترمیم و بهبود بخشد، که منجر به احساس تازه و جوان شدن به صورت شما می دهد. بسیاری از مردم پیوندنانوفت را ترجیح می دهند چون بی خطر، حداقل تهاجمی و یک روش طبیعی برای بهبود ظاهر شما ست. آن در مناطق بسیار ویژه ای انجام می شود که به مقدار کمی از انتقال چربی نیاز دارند.

فواید این روش این است که شما می توانید خطوط و چروک ریز در صورت مانند چین و چروک را اصلاح کنید و همچنین می توانید رنگ پوست را در مناطق خاص احیا کنید. به دلیل ماهیت نانو آن، این روش خطر ناهنجاری بعد از تزریق را کاهش می دهد. نانو چربی به خوبی پراکنده می شود و یک چسب صاف در ناحیه تزریق ایجاد می کند. همچنین می تواند برای درمان چین و چروک های دشوار بر روی گردن، قفسه سینه و دست ها و نیز سایر قسمت های بدن استفاده شود.

بیشتر بخوانیم:

هدف از تزریق ژل زیر چشم

زاویه سازی فک با تزریق ژل

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *