جوانسازی با هایفوتراپی

یکی از بهترین روش های لیفت صورت هایفوتراپی است که در کلینیک تخصصی پوست و موی آرتااین روش زیر نظر متخصصین مجرب صورت می پذیرد.

در سنین بالا تر احساس نیاز به لیفت صورت بیشتر می شود. یکی از روش های لیفتینگ صورت و گردن هایفوتراپی است. این روش بدون نیاز به عمل جراحی و دوره نقاهت می باشد. افتادگی و شل شدن در ناحیه صورت، پيشاني، گونه، خط اخم، غبغب و گردن صورت مي گيرد. مزيت اين روش اين است كه لايه هاي عميق پوست را هدف قرار مي دهد. بافت هاي عميق شروع به كلاژن سازي مي كنند. زماني كه بافت بهبود يافت، كلاژن را افزايش داده و زماني كه فيبرهاي كلاژن سازماندهي شدند، عمل ليفت در پوست به خصوص در اطراف صورت و گردن ديده و احساس مي شود. سن مناسب برای هایفوتراپی بین ۴۰ تا ۶۰ سال می باشد.

هایفوتراپی می تواند جوانسازی بافت ها را تحریک کرده و کلاژن تولید کند که به سفت شدن و لیفتینگ پوست شل شده کمک می کند. به علاوه این روش برای تجزیه رسوبات چربی نیز استفاده می شود. یک متخصص حرفه ای می تواند بدون نیاز به جراحی نتایج بسیار موثر و چشمگیری را ایجاد کند. این روش درمان در کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا زیر نظر پزشکان و متخصصین مجرب با بهترین تکنیک ها و روش های روز دنیا صورت می پذیرد.

در صورت خفیف بودن افتادگی پوست، انجام یک جلسه هایفوتراپی برای لیفت  پوست کافی خواهد بود و در موارد شدیدتر افتادگی پوست هایفوتراپی، پس از ۶ ماه بهتر است تکرار شود.

جوانسازی با هایفوتراپی

عوامل دخیل در ماندگاری هایفوتراپی

اگر چه به صورت تئوری و نتایج حاصل از تحقیقات آماری برخی روش ها ماندگاری بالاتر و برخی ماندگاری کمتری دارند، اما این مدت زمان ماندگاری در افراد مختلف متفاوت می باشد. این عوامل عبارتند از:

  •  سن
  • میزان آسیب
  • عوامل ژنتیکی
  • رژیم غذایی، میزان موفقیت عمل
  • روش های اعمال شده
  • میزان در معرض آفتاب قرار گرفتن

با این حال می توان گفت که ماندگاری هایفوتراپی نسبت به دیگر روش های جوانسازی پوست با توجه به غیرتهاجمی بودن آن و تعداد جلسات کم، از مدت زمان نسبتا خوبی برخوردار بوده که با توجه به بدون عارضه بودن این روش، انجام آن نسبت به سایر روش های دارای عوارض جانبی ارجعیت بیشتری خواهد داشت.

جهت مطالعه ی بیشتر درزمینه ی هایفوتراپی می توانید مقالات زیر را مطالعه نمایید:

سوالات رایج در زمینه هایفوتراپی

هایفوتراپی

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *