جراحی زیبایی لیفت لب

 بسیاری از مردان و زنان احساس می‌کنند که فاصله کمی بین زیر بینی تا لب بالایی آنها وجود دارد که باعث خجالت‌زدگی آن‌ها در هنگام لبخند زدن و برخورد با افراد دیگر می‌شود. اگر این کم بودن فاصله به دلیل افتادگی لب‌ها ناشی از افزایش سن باشد یا حتی یک تمایل ساده برای داشتن خطی متقارن در صورت و لب‌ها وجود داشته باشد، لیفت لب می‌تواند به جوان‌سازی کلی ظاهر صورت شما کمک کند. لیفت لب یک عمل جراحی زیبایی لب جزئی است که در آن ظاهر جوان به لب بالایی شما بازگردانده می‌شود.جراحی زیبایی لیفت لب با این امید انجام می‌شود که بتواند زیبایی و اعتماد به نفس را به بیمار بازگرداند.

لیفت لب

زمانی که نوبت به لب‌ها می‌رسد، ما غالباً لب‌های جوان را لب‌هایی گوشتی و حجیم می‌دانیم. با افزایش سن، لب‌ها نازک شده و کشیده می‌شوند. لب بالایی نازک و کشیده ممکن است به صورت طبیعی یا در اثر افزایش سن ایجاد شود. لیفت لب یک روش ساده و آسان بوده که می‌تواند چهره زیبا و خوشایند فرد را به وی بازگرداند. متخصص  کلینیک تخصصی پوست و مو ارتا به نگرانی‌های بیمار گوش فرا داده و به وی در تعیین تغییرات مورد نیاز برای دست‌یابی به نتایج مطلوب کمک می‌کند. روشی که برای لیفت سانترال لب به کار برده می‌شود به وضعیت و اولویت‌های بیمار بستگی دارد. تأثیر کلی لیفت لب داشتن یک دهان زیبا و جذاب با ظاهری جوان است.

لیفت لب

لیفت لب چیست؟

با افزایش سن، لب بالایی نازک شده و حجم خود را از دست می‌دهد و کشیده‌تر به نظر می‌رسد. این تغییر ظاهر باعث می‌شود که فرد پیرتر به نظر رسیده و زمانی که می‌خندد، لب بالایی مانند گذشته مشخص نباشد. فاصله ایده آل بین لب‌ها و بینی معمولاً 12 تا 15 میلی‌متر است که به ساختار و جنبه‌های تعادلی و تقارنی صورت بیمار بستگی دارد. لیفت لب معمولاً برای کوتاه کردن طول لب بالا انجام می‌شود. در این جراحی لب کمی حجیم‌تر شده یا کمان کوپید در مرکز لب بارزتر می‌شود. عمل جراحی ممکن است قسمت صورتی‌رنگ لب یا ورمیلیوم را افزایش داده و دندان‌های بالایی در هنگام لبخند زدن مشخص‌تر می‌شوند. برخلاف عملبرجسته‌سازی لب که بر افزایش حجم تأکید دارد، عمل لیفت لب بر بهبود ظاهر و شکل لب و مشخص شدن خطوط لب تمرکز دارد. لیفت سانترال لب یک روش جایگزین ترریق فیلر و ژل به لب، ایمپلنت و پروتز لب و تزریق چربی است.

 

متقاضی مناسب

افرادی که شرایط زیر را داشته باشند گزینه‌های مناسبی برای انجام عمل لیفت لب هستند:

  • لب‌های نازک داشته باشند
  • نامشخص بودن مرز لب‌ها یا کاهش حجم لب‌ها
  • نسبت لب‌ها با اجزای دیگر صورت متناسب نیست
  • از سلامت کلی روانی و فیزیکی برخوردار باشد
  • انتظارات واقع‌بینانه‌ای داشته باشند.

مزایا

  • عمل لیفت لب می‌تواند لب‌های فرد را جذاب‌تر کند
  • لبخند فرد جذاب‌تر می‌شود.
  • تعادل و تناسب بین اجزای صورت برقرار می‌شود.
  • لب‌ها بزرگ‌تر می‌شوند
  • لب‌ها حجم بیشتری پیدا می‌کنند
  • ظاهر و برجستگی لب بهبود می‌یابد
  • صورت جوان‌تر به نظر می‌رسد
  • تناسب بین اجزای صورت بازمی‌گردد.

روش‌های لیفت لب

لیفت لب گال – وینگ

لیفت لب به روش کال – وینگ، ورمیلیوم لب که بین لب بالا و لب پایین قرار گرفته و رنگ آن صورتی است را بهبود می‌بخشد. معمولاً جراحان برای افزایش ورمیلیوم، انجام عمل گال – وینگ را به بیماران توصیه می‌کنند. در این عمل جراحی، یک شکاف کوچک برای برداشتن پوست و بافت اطراف آن در بالای خط سفید پوستی که ورمیلیوم دارد ایجاد می‌شود. از آنجا که قسمتی از بافت برداشته می‌شود، شکل لب‌ها تغییر کرده و هر دو طرف کمان کوپید بالاتر می‌رود. این عمل می‌تواند در لب پایین هم انجام شود.

لیفت لب

لیفت لب از زیر بینی

یکی دیگر از روش‌های لیفت سانترال لب، لیفت لب از زیر بینی با “لیفت لب بال هورن” است. این روش یک روش لیفت بسیار محبوب است. در وهله اول، قسمتی از پوست زیر بینی برداشته می‌شود و سپس به آرامی پوست بالا کشیده می‌شود تا کمان کوپید تغییر شکل یافته و مشخص‌تر شود. پس از انجام این عمل، حتی در زمانی که دهان بسته است قسمت کوچکی از دندان‌ها دیده شود. نتایج حاصل از انجام این عمل بلافاصله قابل مشاهده است.

لیفت لب

 لیفت گوشه لب 

شکافی در طول خطوط سمت چپ و سمت راست لب ایجاد می‌شود و باعث ایجاد اسکار و زخم بسیار کوچکی می‌شود که به سختی قابل دیده شدن است. این روش برای بالا بردن گوشه‌های افتاده دهان به کار برده می‌شود و در آن یک قسمت کوچک از پوست محل تلاقی لب‌ها (گوشه‌های دهان) به دقت و با وسواس برداشته می‌شود. بالا کشیدن گوشه‌های لب بالایی که به آن لیف گوشه‌های لب هم گفته می‌شود، باعث پهن‌تر شدن و طبیعی‌تر به نظر رسیدن دهان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جوانسازی به روش نانو

جراحی زیبایی فک

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *