بهترین نمونه های هایفوتراپی

درمان با هايفو به عنوان روش غيرتهاجمي براي ليفت صورت، پوست اطراف چشم و نقاطي از پوست كه در اثر افزايش سن شُل و دچار افتادگي شده است پيشنهاد شده است.

تكنولوژي “هايفو” در سال ٢٠٠٩ موفق به دريافت تأييده سازمان غذا و داروي آمريكا(FDA) برای لیفت ابرو شد. درمان با تكنولوژي هايفو از طريق گرم كردن دقيق لايه هاي عمقي پوست با استفاده از امواج متمركز اولتراسوند صورت مي گيرد. این امواج با کمک تکنولوژی بسیار پیشرفته در نقطه ای از عمق دلخواه متمرکز و تابانده می شود که نتیجه آن ایجاد گرمای موضعی در نقاط دقیق بافت زیرین پوست است. اين درمان غير تهاجمي بوده و باعث افزايش توليد كلاژن و جوانسازي پوست مي شود و پس از جلسه اول درمان پوست سفت شده و ليفت صورت خواهد گرفت.

درمان با هايفو به عنوان روش غيرتهاجمي براي ليفت صورت، افزايش قوام پوست گردن و ناحيه فك، و پوست اطراف چشم و نقاطي از پوست كه در اثر افزايش سن و عوامل محيطي شُل و دچار افتادگي شده است پيشنهاد شده است.

در افرادي که تمایل به عمل جراحی لیفت صورت ندارند، یا به دلیل بیماری دیگری، بیهوشی و جراحی ممنوعیت دارد هایفوتراپی می‌تواند بعنوان جایگزین استفاده شود. تنها پس از يك جلسه درمان اثر آن قابل مشاهده خواهد بود. دوره درماني مناسب آن هر سال يك جلسه است و زمان انجام كار حدود ٣٠ تا ٦٠ دقيقه بوده و شخص مي تواند بلافاصله پس از اتمام جلسه درماني فعاليت هاي روزانه خود را از سر بگيرد.

تكنولوژي بكار برده شده در هايفو امواج صوتي است كه در عمق دلخواه از لايه هاي زيرين پوست متمركز مي گردد (بدون آسيب به سطح پوست). اثر جوانسازي و ليفت اين روش درماني در ناحيه صورت و گردن، در مطالعات مختلف ثابت شده است. درمان با هايفو غير تهاجمي است و به هيچ برش و يا تزريقي نياز ندارد و تنها پس از يك جلسه درماني اثر آن قابل مشاهده خواهد بود.
هايفو باعث تحريك كلاژن سازي در پوست و جوانسازي آن مي شود. دوره درماني مناسب آن هر سال يك جلسه است و زمان انجام كار به طول ٣٠ تا ٦٠ دقيقه بوده و شخص مي تواند بلافاصله پس از اتمام جلسه درماني فعاليت هاي روزانه خود را از سر بگيرد. بخش کوچکی از نمونه کارهای هایفوتراپی اجرا شده در کلینیک پوست و موی آرتا را می توانید در تصاویر و ویدئوهای زیر ببینید:

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *