بهترین ماسک موهای خانگی

در كنار تمام مراقبت‌ها و رژیم‌های غذایی برای داشتن موهایی سالم و زیبا استفاده از ماسك‌های طبیعی با روش‌های خانگی تاثیر شگفت‌انگیز دیگری دارد.

در كنار تمام مراقبت‌ها و رژیم‌های غذایی برای داشتن موهایی سالم و زیبا استفاده از ماسك‌های طبیعی با روش‌های خانگی تاثیر شگفت‌انگیز دیگری دارد. این ماسك‌ها برای سلامت موهای آسیب دیده شما گردآوری شده است.

ماسك كره برای موهای سوخته و آسیب دیده 

یكی از بهترین و ساده‌ترین راه‌حل‌های تقویت موهای وز شده آغشته كردن آن به كره است. كره كه از محصولات لبنی پرطرفدار است، خاصیت‌ فراوانی برای تغذیه موهای آسیب دیده شما دارد. پس بنا به حجم موهای‌تان مقداری كره را كه از قبل از یخچال خارج كرده اید به موها زده و با استفاده از كلاه مخصوص به مدت نیم ساعت بپوشانید و در آخر موها را با شامپو و آب ولرم شسته و آبكشی كنید.

ماسك روغن بادام و زیتون برای موهای سوخته و آسیب دیده 

تركیب استثنایی روغن بادام شیرین و زیتون و قرار گرفتن آن لابه لای موها به رفع خشكی و آسیب موها كمك ویژه‌ای می‌كند. پس این روغن‌ها را تركیب كرده و بعد از ماساژ موها با آن كلاه و حوله گرمی را به مدت 30 دقیقه روی سر قرار دهید. این بار هم بعد از نیم ساعت سرتان را با شامپو بشویید. این ماسک یکی از موثرترین ترکیباتی است که در زمان کمی موهای خشک و آسیب دیده شما را مثل روز اول درخشان و زیبا می کند.

بهترین ماسک موهای خانگی

تركیب شامپو با تخم مرغ برای درمان و ترمیم موهای سوخته و آسیب دیده 

تنها ماده‌ای كه پروتئین را به صورت مستقیم به موهای شما منتقل می‌كند تخم مرغ است. این راه‌ حل ساده و ارزان‌ قیمت بهترین روش برای درمان موهای وز شده از رنگ و حرارت حالت‌دهنده‌ها است. برای این كار هفته‌ای یك بار شامپوی خود را به اندازه دو بار شست‌وشو با تخم‌مرغ تركیب كرده و بعد از آغشته كردن، موها را ماساژ و بعد از 5 دقیقه آن را از روی موهای خود بشویید.

بهترین ماسک موهای خانگی

معجزه سركه سیب برای ترمیم و درمان موهای سوخته و آسیب دیده 

همه ما می‌دانیم كه روغن زیتون و سركه سیب هر كدام چه خواص بی‌اندازه‌ مفیدی در ترمیم و رشد ساختمان مو دارند؛ بنابراین برای استفاده از این ماسك معطل نكنید. یك قاشق چای‌خوری سركه سیب را با دو قاشق غذا خوری روغن زیتون و سه عدد سفیده تخم‌مرغ مخلوط كنید و ماسك به دست آمده را به مدت سی دقیقه روی موها بگذارید. سر خود را با كلاه مخصوص رنگ بپوشانید تا تركیبات ماسك بهتر به خورد موهای‌تان برود.

بهترین ماسک موهای خانگی

ماسک پروتئین برای مو
برای کسانی که موهای ظریف شکننده دارند یک ماسک فوق العاده خوب و قوی داریم. با ترکیب دو موز رسیده، دو زرده ی تخم مرغ و سه قاشق خوراک خوری زیتون  و سه قاشق خوراک خوری عسل در مخلوط کن ماسک شما حاضر است. محتویات را خوب مخلوط کنید. ماسک را به تمام مو، از نوک مو تا کف سر بمالید و نیم ساعت آن را به حال خودش بگذارید. موها را با آب ولرم بشویید تا موهایی ضخیم تر و پر جنب و جوش تر داشته باشید.
ماسک مرطوب کننده مو
پس از مشغله های روزمره و زیر روسری ماندن موها، موها کسل و بی روح می شوند. بنابراین برای مرطوب کردن و درخشنده کردن موها می توانید این ماسک آووکادو را در منزل امتحان کنید. نصف آووکادو را پوره کنید و از اسانس کیاهی معطر دلخواه تان به آن اضافه کنید (مثل اسانس رزماری) ابتدا موهای تان را با شامپو شستشو دهید، سپس از این ماسک روی موها بزنید. بعد از 15 دقیقه ماسک را بشویید و داشتن گیسوانی نرم را تجربه کنید. اگر جنس موهایتان خشک است، می توانید زرده ی تخم مرغ و یا ماست را به ماسک خود اضافه کنید.
بهترین ماسک موهای خانگی
ماسک درمان ضد خشکی مو

رمز قدیمی برای درمان خشکی مو، ماساژ موها با روغن نارگیل است. موهای تان را از نوک تا کف سر به روغن نارگیل خوب آغشته کنید و کلاه دوش را به سر بکشید و بگذارید یک شب بماند. صبح با شامپو آن را بشویید. این یکی از ساده ترین راه های درمان موهای خشک است.

بهترین ماسک موهای خانگی

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *