بهترین روش های جوانسازی پوست دست

ظاهر شدن چروک روی دست ها یک روند طبیعی است که با بالا رفتن سن در ارتباط است برای داشتن دستانی جوان و بدون چروک باید همانند صورت به مراقب از آنها بپردازیم.

ظاهر شدن چروک روی دست ها یک روند طبیعی است که با بالا رفتن سن در ارتباط است برای داشتن دستانی جوان و بدون چروک باید همانند صورت به مراقب از آنها بپردازیم چراکه دست ها هم مانند صورت نشانگر جوانی پیری ما هستند.با افزایش سن شاهد چین و چروک هایی در صورت و سایر اندام های بدن مانند دست ها هستیم برای پیشگیری از این امر چه راههایی وجود دارد؟ پیری دست موضوعی جدا از پیری عمومی پوست بدن نیست ولی از آنجا که پوست دست در معرض تماس و تروما و آلرژن‌های بیشتری است می‌تواند سریع‌تر از سایر نواحی بدن، دچار پیری و چروک‌خوردگی شود و اکثراً ضخیم‌شدگی و ناصافی را نشان دهد.در این مقاله از کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا چند روش عالی برای جوانسازی پوست در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

دست‌ها یکی از اندام‌های بدن هستند که ظاهر آنها، در برخورد اول خیلی اهمیت دارد. به همین دلیل است که باید همیشه نرم، صاف و سالم نگه‌شان داریم. مراقبت از پوست دست ممکن است راحت به‌نظر برسد، اما برای شستن و مرطوب‌ نگه‌داشتن آنها باید حتما از محصولات مناسب استفاده کنید تا پوست دست‌هایتان خشک و ترک‌خورده نشود. همچنین باید از دست‌هایتان درمقابل چیزهایی که می‌توانند آنها را تحریک کنند، محافظت کنید این موارد عبارتنداز:

  • در معرض قرار گرفتن آفتاب به مدت طولانی
  •  قرار گرفتن در محیط های سخت
  • سیگار کشیدن زیاد
  • مصرف برخی داروها
  • فشارهای روحی زیاد بسیار
  • کاهش  ناگهانی وزن
  • استفاده از مواد شیمیایی بدون دستکش
  • کمبود ویتامین Eو غیره..

که تمامی این عوامل باعث روند سریع پیر شدن پوست دست می شوند. در ادامه به توضیح دو روش عالی جهت برطرف نمودن مشکلات پیری پوست دست می پردازیم.

تزریق چربی

یکی از رایج ترین نشانه های پیری کاهش حجم چربی در صورت است. در طی فرآیند طبیعی پیری، کلاژن و الاستین صورت شروع به شکست و کاهش یافتن می‌کنند. این تغییرات همراه با کاهش حجم چربی دست می‌توانند باعث ظاهر شدن خطوط ریز، چین و چروک دستان شما می‌شود. امروزه طیف گسترده ای از  پرکننده پوستی وجود دارد، تزریق چربی، که به عنوان پیوند چربی و یا انتقال چربی نیز شناخته می‌شود، یک راه عالی برای استفاده از چربی طبیعی خود فرد به عنوان یک پرکننده پوستی موثر که شامل هیچ گونه خطر آلرژیک و یا واکنش نامطلوب به یک ماده خارجی نمی‌باشد. هدف از تزریق چربی بازگرداندن این حجم از دست رفته به پوست دست شما می باشد.

بهترین روش های جوانسازی پوست دست

بطور کلی هر نقطه قهوه ای یک منطقه کانونی برای تعداد بیشتری از سلول های رنگدانه (ملانوسیت) و یا (ملانین) واقع در ملانوسیت است. برخی از این ملانین های اضافی در لایه سطحی پوست یا اپیدرم قرار می گیرند. برخی از ملانین های اضافی هم در لایه های عمیق تر پوست هستند
گرمای ایجاد شده توسط دستگاه “آی پی ال” به صورت کاملا ایمن، رنگدانه اضافی موجود در پوست را حذف نموده و از بین رفتن لک ها و کک و مک های تیره ایجاد شده در اثر تابش نور خورشید و کهولت سن را تسهیل می کند. همچنین لکه های قهوه ای ایجاد شده در اثر آسیب پوست را پاک نموده و اثرات پیری را کاهش می دهد. این درمان محدودیت سنی ندارد همچنین در سنین بالاتر برای رفع چین و چروک نیز موثر است. تعداد جلسات درمان ۲ الی ۳ جلسه با فاصله هر یک ماه یک بار می باشد.

بهترین روش های جوانسازی پوست دست

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *