برداشت ضایعه پوستی

ضایعه پوستی یکی ازمشکلاتی هست که هم ازنظ ظاهری و یاخارش پوست موجب ناراحتی می شود.کلینیک تخصصی پوست وموی آرتا توسط دستگاه های پیشرفته خدمات عالی ارائه می دهد

در بعضی مواقع وجود برآمدگی روی پوست تحت عنوان ضایعه پوستی تلقی می شود.این ضایعه می تواند به مرور زمان بر اثر تابش نورخورشید، تغذیه نامطلوب،  عوارض دارویی و یا بصورت ژنتیکی روی پوست ظاهر شود که موجب ناراحتی فرد شود.

ضایعه پوستی ممکن است در اندازه و یا اشکال مختلف باشند. برداشت ضایعه روی پوست مخصوصا پوست صورت بسیار حساس می باشد و می بایست توسط دستگاه های پیشرفته زیر نظر متخصصین مجرب انجام پذیرد. این عمل در کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا توسط سری سرجیکال دستگاه یولیزر انجام می پذیرد.

این دستگاه جدید ترین دستگاه لیزر می باشد که عملکرد های زیادی دارد که یکی از آنها برداشت ضایعه پوستی با کمترین آثار به جامانده از آن می باشد.

جهت مشاهده چگونگی انجام، برداشت ضایعه پوستی کلیپ زیر را مشاهده نمایید.

در بیماری‌‌ هایی که با لیزر قابل ‌درمان هستند نباید ازجراحی استفاده کرد. به‌ طور معمول طول دوره لیزر درمانی پوست بین سه تا پنج جلسه است. البته این دوره بنا به تشخیص پزشک متفاوت خواهد بود. یکی از عوامل مهم در تعیین این دوره و نتیجه آن وضعیت هورمونی بدن بیمار است که اغلب با آزمایش مشخص می ‌‌شود.
بین هر دوره لیزردرمانی باید طبق نظر پزشک چند ماه فاصله باشد و در این فاصله بیمار موظف است از داروهای خاصی که پزشک تجویز کرده، استفاده کند تا پوست او برای انجام لیزردرمانی دوباره آماده شود.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *