براکیوپلاستی يا ليفت بازو

در عمل براکیوپلاستی ، پوست و چربی اضافه از زیر بازوها و در ناحیه بین زیربغل و آرنج برداشته می شود. پس از آن پوست دوباره در حد فاصل فضای تازه سازی شده قرار می گیرد تا ظاهر بهتری ایجاد شود.

تغییرات وزن، افزایش سن، حتی گاهی ارث می‌تواند سبب افتادگی و شلی پوست بازو از ناحیه زیر بغل تا آرنج شود. ورزش ممکن است عضلات بازو را سفت و قوی کند اما روی پوست آویزان و چربی که به‌طور موضعی در بازو تجمع یافته هیچ تاأثیری ندارد . شلی پوست زیر بازو و تجمع چربی در بازو سبب بدشکلی بازو شده که خیلی از موارد حتی با پوشیدن لباس‌های پوشیده هم قابل مخفی کردن نیست و این موضوع سبب اثرات روانی ناخوشایندی به‌ویژه در بانوان می‌شود.

در عمل براکیوپلاستی ، پوست و چربی اضافه از زیر بازوها و در ناحیه بین زیربغل و آرنج برداشته می شود. پس از آن پوست دوباره در حد فاصل فضای تازه سازی شده قرار می گیرد تا ظاهر بهتری ایجاد شود.

ممکن است به دلیل افتادگی زیر بازو هایتان عمل براکیوپلاستی را انتخاب کنید. لیفت بازو تصویر ظاهری بدن شما را بهبود می بخشد.

 

قبل از انجام لیفت بازو موارد زیر مورد نیاز است

١. نکشیدن سیگار: سیگار کشیدن جریان خون را در پوست کاهش می دهد و سرعت روند بهبود را کم می کند. اگر سیگار می کشید، پزشک شما توصیه می کند قبل از عمل جراحی و در دوره بهبودی سیگار کشیدن را متوقف کنید.

٢. اجتناب از داروهای خاص: به احتمال زیاد باید از مصرف آسپیرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی که می تواند خونریزی را افزایش دهد، اجتناب کنید.

٣. برنامه ریزی برای داشتن کمک در دوره بهبودی: برنامه ای بریزید که فردی بعد از عمل شما را به منزل برساند و در دوره بهبودی در کنار شما باشد.

 

آمادگي براي عمل ليفت بازو

در ابتدا با یک جراح پلاستیک در مورد عمل جراحی لیفت بازو صحبت کنید.

در اولین جلسه جراح پلاستیک شما احتمالا:

– سابقه پزشکی شما را بررسی می کند. برای پاسخ به سوالات در مورد شرایط پزشکی فعلی و گذشته خود آمادگی داشته باشید.

در مورد هر یک از داروهایی که در حال مصرف آن هستید یا اخیرا مصرف کرده اید، از جمله داروهای بدون نسخه و مکمل های گیاهی صحبت کنید. همچنین در مورد جراحی هایی که تاکنون انجام داده اید، پزشک خود را در جریان قرار دهید.

– یک معاینه فیزیکی انجام می دهد. برای تعیین گزینه های درمان، پزشک قسمت های زیرین بازوی شما را بررسی می کند. او برای نگهداری در پرونده پزشکی از بازوی شما عکس می گیرد.

– درباره انتظارات شما صحبت می کند. توضیح دهید به چه دلیلی می خواهید لیفت بازو انجام دهید و انتظار شما در مورد ظاهر بازویتان پس از عمل چیست. مطمئن شوید که مزایا و خطرات این عمل، از جمله باقی ماندن جای زخم را درک می کنید.

 

مراقبت‌های بعد از عمل

– برای این عمل نیازی به بستری در بیمارستان نیست و جراحی در در کلینیک قابل انجام است.

– مدت بستری حد اکثر یک شب است.

– بعد از جراحی بهتر است به مدت دو هفته از لباس‌های ساپورت تنگ برای بازوها و ساعد استفاده شود.

– دست‌ها و بازو باید تا چند روز بالاتر از سطح قلب نگه داشته شود.

– بهتر است بیمار به محض هوشیار شدن شروع به بازی کردن با انگشتان و مچ دست کرده و از روز بعد از عمل شروع به بالا بردن بازوها نماید.

– آنتی بیوتیک ۳ تا ۵ روز کافی است.

– پانسمان روز دوم بعد از عمل برداشته مي‌شود و شستشوی زخم و استحمام آزاد است.

 

در كلينيك آرتا، پزشكان و متخصصاني مجرب جهت ارائه مشاوره در زمينه هاي زيبايي و جراحي ليفت بازو آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشد.

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *