انواع روش های جوانسازی

لکه های ناشی از کهولت سن، چین و چروک،لکه های ناشی از آکنه و... سبب می شود نسبت به خود احساس خوبی نداشته باشید.جهت اطلاع از روش های جوانسازی باماهمراه باشید.

چه درمان هایی برای جوانسازی مفید است؟

لکه های ناشی از کهولت سن، چین و چروک، لکه های ناشی از آکنه و… سبب می شود نسبت به خود احساس خوبی نداشته باشید. کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا مفتخر است توسط مجهز ترین دستگاه ها بهترین خدمات درمان، هرگونه مشکل پوستی جهت جوانسازی ارائه دهد.

دو نوع اصلی درمان جوانسازی وجود دارد.

  • اولین مورد شامل حذف سلول های مرده یا خسته پوست مانند  میکرودرم آبریژن یا میکرونیدلینگ می باشد. این درمان ها لایه بالایی پوست را مختل و پوست را احیا می کند و قوی تر و سالم تر می شود.
  • نوع دوم درمان تهاجمی است، مانند تزریق ضد پیری، لیزر و … می باشد. سبب کاهش چین و چروک در مدت زمان کمتری، ماندگاری بیشتر و اثر بخش تری دارند.

انواع روش های جوانسازی

کدام روش درمان برای شما مناسب است؟

کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا برای رسیدن به نتایج مطلوب بستگی به سطح آسیب پوست  و  پیری پوست درمان های مختلف ارائه می دهد.

تزریق بوتاکس

تزریقات ضد پیری در  پوست  شامل تزریق BOTOX  است و ما از آنها برای مبارزه با چین و چروک و پوست در برابر پیری استفاده می کنیم.تزریق BOTOX® از یک دارو به نام Botulinum Toxin، ماهیچه ها را آرام نگه می دارد تا خطوط و چروک ها را پر کند. ما فقط ماهیچه های کوچک و ویژه ای را که شامل خطوط و چین و چروک های ناخواسته هستند، هدف قرار می دهیم.

انواع روش های جوانسازی

هیدروفیشیال

HydraFacial یک درمان چند مرحله ای است که پوست را تمیز می کند. در طول درمان، سلول های پوستی و ناخالصی ها حذف می شوند و پوست با آنتی اکسیدان ها و پپتید ها هیدرات می شود.بر خلاف سایر روش ها، هیدروفیشیال می تواند به عنوان مثال اغلب به صورت هفتگی یا ماهانه برای رسیدن به نتیجه سریع و طولانی مدت باشد.انواع مختلف هیدروفیشیال برای درمان برخی از مشکلات، از جمله چین و چروک و آکنه وجود دارد.

لایه برداری پوست

ما انواع مختلفی از لایه برداری پوست را ارائه می دهیم که شامل استفاده از یک راه حل شیمیایی غیر سمی برای پوست می باشد که لایه بالایی سلول های مرده پوست را حذف می کند و سبب تعمیر بیشتر پوست می شود و پوست نرمتر و نرمتر می شود. در طول مشاوره  نوع مناسب درمان برای شما توصیه می شود و یک برنامه درمان مناسب برای رسیدن به نتایج مطلوب دریافت خواهید کرد.

میکرودرم آبریژن

میکرودرم آبریژن یک درمان عمیق موثر برای تجدید درخشش پوست شما است. این یکی از ساده ترین و مفیدترین درمان های پوستی است که حتی برای افراد دارای پوست حساس نیز ایده آل است.میکرودرم آبریژن برای رنگ های تیره تر پوست مناسب نیست زیرا آنها بیشتر مستعد ابتلا به رنگدانه هستند.

میکرونیلدینگ

میکرونیلدینگ شامل سوزن های کوچک است که عوامل موجب پوسیدگی های کوچک در پوست را از بین می برد. میکرونیلدینگ  برای مقابله با چین و چروک، زخم می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همان طور که پوست شما خود را تعمیر می کند، کلاژن و الاستین تولید می شود و تقریبا تاثیر فوری می گذارد. میکرونیلدینگ یک درمان عالی برای شما است اگر پوست تیره تر دارید زیرا خطر ابتلا به رنگدانه را به همراه نمی آورد.

انواع روش های جوانسازی

شما می توانید جهت اطلاع از سایر خدمات ارزنده مجموعه به مقاله های زیر از وبسایت کلینیک تخصصی پوست و موی آرتا مراجعه نمایید.

دستگاه آی پی ال

لیفت با نخ

کربوکسی تراپی

دستگاه یولیزر

هایفوتراپی

پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *